خلاص انحلت المشكلة من الخيارات ممكن تغير ستايل المنتدى
Printable View
خلاص انحلت المشكلة من الخيارات ممكن تغير ستايل المنتدى
يا جماعة الخير جوجل كروم شغال تمام طول اليوم جربو وان شاء الله تنحل المشكلة.
مستحيل تكون مشكله توافق
اش معنى اليوم
الاخوان الي يقولو ان المنتدى وصل لمرحله تشبع شرائي
معاكم بقوه
بس اغلق فوق منطقه مقاومه مهمه
خليكم محتفضين بعقود الشراء
الجوجل كروم و الفايرو فوكس
شغالين كويس جدا على المنتدى
انا مش بتسعمل الاكسبلورر اصلا
السلام عليكم ..
احيانا لكن لفترات بسيطة يكون المنتدى بطئ
وانا استعمل الفايرفوكس ..
موفقين جميعا ،،
حولت خلاص على الفاير
انا عندي نفس مشكلتك
وأتمنى من الإداره إزالة الإضافة الاخيره لإصلاح الخلل
شاكرلك اخوي على الطرح
انا استخدم جوجل كروم ياشباب مفيش مشكلة
اشتغلوا وهو افضل فى رايي واسرع على كل مواقع الانترنت من الاكسبلورر
قووووووووووووووووووووووقل كرووووووووووووووووووووووووووم هو الحل
تحميله ما يخذ وقت