لأ مش قصدي , بس قصدي اتأكد ,
بالتوفيق
بو عادل يا طيب...الفظه يا خوي هو تشوفلك ترند من ها ولا هنا...يهمني نضرتك يا غالي لو سمحت
تحياتي مقدما
ابو عادل انا برأي ان منطقة 1.6300 دي منطقة ارتداد قوووويه للبواند
1- فيبو 61 +38
2-كان فيه دايفرنجنس , وهدفه كان فيبو 100 اكسبنشن وتم تحقيقه
3-على ما اعتقد كان فيه نموذج هارمونك وده هدفه
4-خط الترند
5-في مقاومه يوميه قريبه
6-تشبع rsi على ال 4 ساعات والساعه
اتوقع اترداده قويه ,
وهذه الصوره , واتمنى تصحيح اخطائي
الملف المرفق 283456
مبروك بوعادل
الملف المرفق 283473
:AA:
شراء الآن سريع لليورو دولار
الهدف 1.4467
الستوب 1.4370
الملف المرفق 283474
1.4521
الملف المرفق 283477
أبو عادل مكن أعرف ما معنى 1.4453 في شرط يعني ما وضيفته هل مقاومة أم مادا (أعرف أنها طريقة ديمارك )
وآسف على الإزعاج
:D