صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 28 من 28
    الصورة الرمزية 3ashekforex
    3ashekforex غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Epic مشاهدة المشاركة
    تتكسف انك مصرى ازاى يعنى
    ياريت تراعى كلامك اخى
    ومن فعلو ذلك اشخاص اقل من ان نتأسف باسمهم
    انا مشتمتش حد انا بتكلم عن نفسى بجد حاجة زى دى بتخلينى مكسووف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو آدم مشاهدة المشاركة
    بقالى سبع سنين مستنى الزمالك ياخد الدورى لدرجه كرهت الكوره حاسس هموت ومش هياخد الدورى والسنه الى فيها الاهلى تعبان والزمالك هياخد الدورى اهو رئيس الوزراه طلع دلوقتى لغى الدورى
    والله احسن بجد دى قله ادب الى حصل ده
    اه كان نفسى الزمالك ياخد الدوري حبكت الثورة تحصل السنادى مكانوش اجلوها
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الواثق فى الله مشاهدة المشاركة
    للاسف الشخص الناقص اللى اسمه ابراهيم حسن هو السبب فى كل اللى حصل هما لسه مصدقين وهم انهم قدوة ورمز لمصر انت واخوك من اسوء النمادج المصرية وعمركم ما هتكونوا رمز للشباب الشرفاء اللى خرجوا يوم 25 يناير لانهم اشرف منكم واطهر من امثالكم وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل اللى شارك فى ماساة اليوم واعتدار منى لكل فرد فى الشعب التونسى الشقيق وياريت يبقى من اللحظة دى يبقى عندنا مبادئ فقه الاولويات يعنى منكونش فى ثورة ونروح نتعصب لحتة ماتش كورة وارجو من المراقب العام فضلا لا امرا عدم حدف مشاركتى http://youm7.com/News.asp?NewsID=382562
    لا اخى كلمة حق حسام وابراهيم كانو بيدافعوا عن لعيبة تونس وخرجو لعيب كان هيموت هيموت لو محدش لحقه
    حسام
    حازم امام
    احمد جعفر
    بدونهم كان فيه لعيب بجد هيموت من لعيبة تونس

الصورة الرمزية 3ashekforex
    3ashekforex غير متواجد حالياً عضو نشيط

بس كويس ان اللى نزلو الملعب اقل بكتير منا للى كانو فىا لمدرجات
    دة يدل على ان الناس اللى فاهمة فمصر اكتر من الهمج دووول

لو كان العكس كنت اتحسرت على مصر

الحمد لله

الصورة الرمزية الواثق فى الله
    الواثق فى الله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يا جماعة يا ريت تفهموا قصدى انا بقول ان ابراهيم حسن هو المسئول عن اللى حصل بسبب تصريحاته بعد الماتش الاول يعنى هو اللى سخن الجماهير فى الاساس

الصورة الرمزية elwfaey
    elwfaey غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يا أخي الفاضل اذا كنت ستأسف لحادث عارض بأن تتنكر لمصريتك فهذا شأنك
    لماذا لم تتنكر لمصريتك عندما كانوا يجرون منا الكرامه والتعذيب في السجون والمعتقلات؟
    يا اخي الفاضل ليس لمباريات كرة القدم الا لتالف الشعوب بينها وبين بعض والتقارب وزيادة في التواصل
    لقد اعطت تونس مثلا عربيا رائعا في احتواء الازمات وتقدير صحيح للامور والمفاهيم وصدقني القول بانني احب تونس كما احب مصر
    فهم لاقوا الكثير كما لاقى كل العرب من انتهاكات في الحريات والاستعباد ولا ننكر ان من كان يقوم بكل هذا ايضا من ذات البلد
    كما عذبنا نحن مصريين
    فالمجاهدين مصريين والبلطجيه ايضا مصريين وكل الشعوب فيها كل الطبقات والاختلاف الفكري والثقافي المتفاوت بين عناصر المجتمع في كل البلاد
    ولا يوجد مجال للاسف عما حدث الا ان نقول لهم احسنتم ومبروك عليكم الفوز ونحن معكم متابعين ومشجعين لخطواتكم
    اما القله التي نتحدث عنها فمن المعروف انهم مازالو في لباس الجهل حتى انهم لم يستطيعو التفريق بين لعبه رياضيه واخوه لنا
    واذا سالت اي منهم لماذا فعلت هذا ؟ لن تجد عنده اي اجابه غبر انه قام بعمل هيستيري ليس فيه الا الضرر بنفسه والاخرين
    تحياتي لك وارجو ان تفاخر بانك مصري

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ashekforex مشاهدة المشاركة

بس رسالة اعتذار ياريت تقبلوها مننا
    بجد اسفين على احداث ماتش الزمالك دة

والله احسن بجد دى قله ادب الى حصل ده
    اهمد بقة هية زفة والا اية خلاص خليت الزمالك خد الدورى لولا الثورة بطلوا بقة الحجج دة ياباشا انتو فى دون ترند بيصحح لكن لسة بدرى عليكو تحياتى وتقديرى.

الصورة الرمزية Julien145
    Julien145 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

من تونسي : لا عليك أخي الكريم لا تتخجل و لا حاجا إحنا نعرف إن الشعب المصري إصيل و ذا كرم و الكل يشهد له و الي حصل اليوم لم و لن يؤثر أبدا في علاقات الأخوتي التي تربط الشعبين التونسي و المصري !!!!!

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amreltabei مشاهدة المشاركة

لية يا اخى كدة تتكسف انك مصرى لية بس عشان ماتش كورة معاك واجب الاعتذار لاخوانا التونسيين لكن افتخر انك مصرى

اهمد بقة هية زفة والا اية خلاص خليت الزمالك خد الدورى لولا الثورة بطلوا بقة الحجج دة ياباشا انتو فى دون ترند بيصحح لكن لسة بدرى عليكو تحياتى وتقديرى.
    دون ترند ايه ياعم الكوره المصريه بقا استوب لوس هههههههه
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Julien145 مشاهدة المشاركة
    من تونسي : لا عليك أخي الكريم لا تتخجل و لا حاجا إحنا نعرف إن الشعب المصري إصيل و ذا كرم و الكل يشهد له و الي حصل اليوم لم و لن يؤثر أبدا في علاقات الأخوتي التي تربط الشعبين التونسي و المصري !!!!!
    تسلم اخوى والله ولاحظ علاقاتنا مع الدول العربيه وخاصا المغرب العربى ابدا كويسه وفى كل التخصصات بس عند الكوره ياخى متعرفش فى ايه ربنا يهدى وانتو انهارده كنت مثال للاخلاق والاحترام حتى فى تصرحاتكم ووعيكم بعد الاحداث
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو آدم مشاهدة المشاركة
    دون ترند ايه ياعم الكوره المصريه بقا استوب لوس هههههههه
    لا مارجن
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية تختخ
    تختخ غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77 مشاهدة المشاركة
    كل الاحترام و التقدير للشعب التونسي
    انا لا اشاهد ماتشات الكرة ابدا و لكني علمت الان فقط بما حدث
    و قد قام وزير الخارجية و رئيس الوزراء المصري بالاعتذار الرسمي للخارجية و الشعب التونسيين كما ستبدأ الداخلية المصرية بتحقيق عاجل مع من تم القبض عليهم من مثيري الشغب
    افتخر انك مصري و ان مصر اصبحت علي اعلي مستويات مسئوليها تهتم باي شئ يعكر صفو العلاقات الاخوية مع الشعوب العربية......و اظنكم تذكرون للاسف رد الفعل في ماتش الجزائر بتاع كاس العالم
    تحقيق فى وزارة الداخلية ياراجل دة المجلس العسكرى طلع قانون ان اللى يمنع مواطن من الادلاء بصوتة فى الاستفتاء هيحاكم بتهمة البلطجة واللى يصل عقوبتها للاعدام حاليا وشوف اللى حصل مع الدكتور محمد البرادعى
    عمل اية المجلس العسكرى جاب حد حاكمة وفى الاخر طلع وزير الدخلية يقولك مواطنين عادين طيب ياسيدى طبق القانون حتى لو مواطنين عادين لا طبق ولا نيل ودى حادثة تناولتها وسائل الاعلام حد من دول اتحاكم لا هو لو حاكم دولت مكنش حصل دة وابقى سلملى على تحقيق وزير الدخلية ومصر مش هتلعب كاس العالم 2014 لان دة كان حكم الفيفا فى مباراة الجزائر ان اى فريق هيحدث لة اى اعمال شغب هتعاقب مصر بهذا

الصورة الرمزية جرير
    جرير غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

نأسف للشعب التونسى الشقيق على الذى حدث فى نهاية هذه المباراة من اتباع النظام البائد
    توقيع العضو
    AI Expert

الصورة الرمزية mouheb
    mouheb غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم ورحمة الله
    اخوكم حمادى من تونس
    قرات كل المداخلات بخصوص هدا الموضوع واشكركم على روحكم العالية ودماثة اخلاقكم
    اعمال الشغب التي وقعت بالملعب لم تكن تستهدف اللاعبين التونسيين بل كانت تستهدف بالاساس نادي الزمالك الدي كان قاب قوسين او ادنى من الانتصار وااكد لكم لو تواصلت المباراة لانتصر الزمالك لكن....
    لا داعي للخجل و الاسف فانتم كلكم ارقى واسمى من تصرفات هؤلاء المفسدون هؤلاء المخربون الدين يريدون افراغ الثورة المصرية من محتواها الحقيقي وبالتالي فهي كانت الفصل الثاني من موقعة الجمل في ميدان التحرير
    والله انا كلي خجل من كثرة اسفكم في وسائل الاعلام وهنا في المنتدى من اجل زمرة فاسدة لا تمت بصلة للروح الوطنية المصرية

الصورة الرمزية lazez w ray2
    lazez w ray2 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا اسف للشعب التونسى

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17