مبروك هبوط الكابل للشباب :ongue:
بس هل للهبوط بقية ولا كده اخره؟
Printable View
مبروك هبوط الكابل للشباب :ongue:
بس هل للهبوط بقية ولا كده اخره؟
الخبر اللي على الباوند عمل عمايله هههههههههه , مبرووووك للجميع
رأيي كفاية كدة عشان في دعم جامد عند 935 , قولوا الحمد لله :)اقتباس:
بس هل للهبوط بقية ولا كده اخره؟
مبروك الارباح للجميع
طلع الدكتور هو الى مرشحني فى المسابقة بنفسه
وده كان رده عليا فى منتدى الجيران
بالنسبة لﻻخ معطى
اﻻدارة ﻻ دخل لها بترشيح اﻻعضاء يا حبى
انما اللى بيرشح اﻻعضاء هم (اللجنة اﻻستشارية )
والله ده شرف ليا يا دكتور وانا مشمصدق انك بنفسك رشحتني
وان شاء الله اكون عند حسن ظنك دائما
بالنسبة للعقاب
اعتقد افضل عقاب هو قراءة اول مئتين صفحة من الموضوع
مع تطبيق استراتيجية المسطرة في نفس الوقت
انا لسة صاحي يا حلموس باشا
انا قريت ردودك كلها الى فاتت
انا شايفك الله ينور عليك بتحليل عشرة على عشرة
وبدات تدخل فى صفقات سليمة
بالنسبة لقصة ان على ساعة يكسر وننتظر التاكيد على 4 ساعات ميكسرش فتروح الصفقة
انت كلامك صح والله
بس بص انا عامة بعمل ايه لو كسر السعر على الساعة وروحت على 4 ساعات لقيت السعر كسر ولم يغلق على 4 ساعات بدخل عادي
لو لم يغلق ولم يكسر على 4 ساعات يعني هنا فيه قلق
يعني الى حصل معايا الفجر فى القطر انوا كسر على الساعة
بس روحت اشوف 4 ساعات لقيت السعر ماغلقش فعلا بس السعر كان تحت القناة الزرقاء ومشقادر يكسرها لذلك وقتها انا قلقت من الصفقة وكتبت اني داخل غلط
فهمت قصدي يا باشا
للى لسة مخرجش من الكيبل
هدفك عند 1.5913
ده لو امبارح فممكن تخرج بنصف عقد تكون ضمنت هدف
وتترك النصف الثاني لانه لو كسر النقطة ده اعتقد حيسافر لتحت كمان وكمان