لسه الشمعه ما قفلتش علشان نفكر ندخل ... الشمعه اللي فاتت برضوا كانت كسر القناه بعد كده ورجعت قفلت داخل القناه .. يجب الانتظار اغلاق الشمعه .. بالتوفيق
Printable View
ايه رايكم في المجنون اخترق على الساعه والان يختبر لكن مشكلته خط منتصف الديلي عامله قلق شويه
ينفع يكون هدفه عند خط الرنج العلوي لاني عملت فيبوا الارتداد واعطاني الهدف عند 161
اليورو فرانك شكله هيغلق على كسر ضعيف (على كام نقطة), بس مشكلته مقاومة قوية من الحد العلوي للقناة الحمرا على اليومي بالاضافة لخط النص للقناة الحمرا على الاربع ساعات
إيه رأي الاخوة؟
واللهِ يا أخي هلمووووس مش متابع الزوج ده ..
أنا دخلت شراء على اليورو فرانك و ربنا يستر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أ./ أبو ياسر
جزاك الله عنا خيراً
وجعله الله في ميزان حسناتك
أنا بقالي أسبوع ماسك نفسي عن المشاركة لأني جبت مشاركاتك من الأول وقرتها لكي أفهم وأبدأ المتابعه الحيه معك
لكني وصلت للصفح 40 وتوقفت لأشكرك على مجهودك
وياريت لو أستطيع تحميل جميع مشاركاتك الهامة أو كتاب لأستراتيجيتك
لأن القراءة بالصفحة بتاخد مني وقت وأنا متلهف لأبدأ معك
وجزاك الله عنا خيراً[/B]
الملخص أخي ..
http://www.4shared.com/file/Sw4ePzQr/__online.html
شكراً أخي وبارك الله فيك
يا اهلا وسهلا فيك معانا .. ان شاء الله تفيد وتستفيد ..
يأأخي في مشكله أنا حملت الملف لكن الكمبيوتر لا يقرأه
ممكن برنامج التشغيل أو لينك تاني
ملف ورد أخي .. مش حاجة ثانية ..