المشاركة الأصلية كتبت بواسطة halmoos
إلى كل اخواني (اللي بجد اخوة مش بس زمايل منتدى)
ألف مليون شكر لكل اللي ساعدني و شجعني و اللي اهتم و حتى اللي كان نفسه يساعد و ماكانش عارف
بجد شكرا شكرا شكرا ليكم كلكم
و الحمد لله خرجت من كل العقود على نقطة التعادل (صفر), خرجت منها سالم :18:
و أول ماأغلقت كل الصفقات على خير النت فصلت عندي على طول :012: فملحقتش حتى ابشركم و اشكركم
بس محتاج 6 سنين نوووووووووم (بعد ال 32 ساعة متواصل امام الشارت) :ohmy:
رغم أني خرجت على صفر, بس اتعلمت كتيييييييييير, و فوق ده كله كسبت اخوة و دي اهم حاجة بالنسبالي
تقبلوا شكري و تحياتي و احترامي لكل واحد فيكم :eh_s(7):