رد: ... خبرتى ...
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mazyado0on
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
صراحة اللسان يعجز عن الشكر والتقدير والعرفان لشخصك الكريم واسلوبك الجميل ومشاركتك لخبرتك معنا هنا
صراحة انا خلصت قريت جميع الصفحات في يومين .. وسويت باك تست وجربت .. وصراحة شي بااااهر اللي شفته بعيني .. ومع زيادة جم شغله من عندي ومن عندك راح انطرك .. يكون شي جميل بصراحة
شكرا جزيلا .. واسبوع موفق للجميع وانا راح اجرب واعطيك خبر شنو يصير معاي بكرة ان شاءالله لانه دوام ^_^ وبروح انام :AA:
بقى بعد ماتقولى ان الاستراتيجية عجبتك تقولى (هانطرك) ده كلام؟ ههههههه
اهلا بيك معانا
وانا برضة مع انشغالى الكبير بيكم وبالفوركس (هانطرك)
فى انتظارك أخى الكريم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NFL
السلام عليكم
أسبوع موفق للجميع
آمين
وبداية جميلة وخير من كل العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة l HamOksha l
يا مسهل الحال يا رب
يا رب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسدي
بسم الله الرحمن الرحيم بصرحة موضوع رائع يستحق المتابعة وهذا الموضوع اجبراني على ان ارد وانا لم اشارك في اي موضوع من اواخر 2009 واقول لاخي
د/ جمال ممدوح
انت مثال للمؤمن
الذي يحب لاخية ما يحب لنفسة
وجذبني موضوعك لانة يشبة
القنوات السعرية
وهي سحررررية
اسال الله لك الجنة
انا آسف يا اخوانى انى أجبرت ناس كتير كده على العودة للكتابة
ماكانش قصدى :doh:
بس هم دول اللى فيهم الزبدة زى ما بيقولوا
وياريت ينفعونا بعلمهم على مرّ السنين
شكرا على ذوقك أخى الأسدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة k-m
طيب لكي اتاكد اني فهمت هذا شارت الباوند ين من اليومي للساعه وتوقعه ان شالله اكون فهمت صح
كده انت راسم صح
بس انت بقى اللى تقولنا على المجنون ايه اخباره عشان انا مش متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingooo
اليورو أعتقد جاب اخره خلاص في الصعود حيث وصل للخط الأوسط على الاربع ساعات واقترب من الخط الأوسط على الساعة بالاضافة أن الخط الأوسط ده عند 1.4000 وهو مقاومة نفسية عنيفة جدا
وبالفعل اليورو توقف عن الحركة الآن
شكله بيجهز لمصيبة.....................
منتظر التصحيح
ماينفعش خالص النظام ده اخى كينجو
احنا قلنا ان من الاساسيات ان تتاجر ما ترى وليس ما تتخيل
مافيش حاجة فى الفوركس اسمها جاب آخره ويمكن ورقم دائرى أو نفسى (مع احترامى لمن لديهم هذا الاعتقاد امال السعر ساعات بيرتد من 113 و 257 وارقام مش دائرية ليه؟)
تاجر ما ترى
وعندك الخطوط وتظهر انه شرا شرا شرا
وانت مش شايف ده عشان انت فى مخيلتك انه بيع بيع بيع
وكل المشاركات الكتير بعد كده تدل على كلامى
فاذا طلع (وده الطبيعى) تقول لنفسك (ولينا) انه كده اكتفى
واذا نزل حاجة بسيطة جدا يبقى كده بداية النزول
ولما يرجع يطلع تانى (والمفروض انك بتكسب لو شارى) يبقى كده عشان بيعمل كذا وهاينزل بقوة
ماتخليش تخيلك يحجب عنك رؤية الواقع والسلوك السعرى
وانا باقولك الكلام ده من باب النصيحة والله
عشان انا كنت باعمل زيك كده
بس انا كنت بابيع بقى بالفعل، وافضل مع كل صعود اقول كلام اكيد انه نازل (بس كنت باقوله لنفسى) وافضل فى هذا الوهم الى ان اجد السعر فارق بال 200 نقطة عن دخولى بيع
اللى المفروض لو كنت داخل صح كانوا مكسب لى
او حتى اذا كنت صادق مع نفسى كنت قفلت على خسارة بسيطة ودخلت شرا
المهم فيه حاجة تانية
انت بمشاركاتك دى عاوز تاخد الهدية بسرعة تقريبا هههههه
عاوز المشاركات توصل لل 1000 فى يومين (وانا بصراحة لسه عاوز الهدية تكون بعد شوية) ههههه