بالنسبة لموضوع معاد المقابلة
ناس اقترحت يوم الاثنين عشان اجازة ولكن ناس رفضت لنفس السبب عشان هايكون زحمة جدا (شم النسيم و 25 ابريل) فأجازة والناس هاتهيص هههههه
واللى اقترح الخميس، ناس وافقوه عشان هايكون اهدى (شوية من الاثنين) وكمان أقرب، بس مش اجازة فمش هانعرف نتقابل بدرى
فعاوزين نخلّص موضوع المعاد عشان نفضى للمكان بقى
واللى برة مايقلقش هايتنقل له كل حاجة
والمرة اللى فاتت فعلا كان كلام سطحى جدا، ومعظم المقابلة تعارف (وأكل ههههه)، اما لو كنت عاوز ننقل لك الأكل ده موضوع تانى هههه
فياريت ناخد آراء سريعة جدا (الاثنين ولا الخميس)؟؟؟؟
ها مين قال ايه؟

