تحية طيبة
الكيبل كان بالأمس صاعد
اول تصحيح اثناء الهبوط هو 38% 6497
ثانى مستوى 61% عند 6341
قد يصل اليه السعر ثم يتذبذب بهدف الصعود
ولا ندخل فى الشراء الا بإشارة قوية
والذى حدث اولا هو اشارة التصحيح وهو البيع من الكسر الأول
Printable View
تحية طيبة
عذراً حدثت لدى مشكلة الوصول الى الصفحة الأخيرة
قد لا استطيع المتابعة وانا متوقفة عند صفحة 1183 مشاركة a.haider عن الفايبو 38%و 61%
واعتقد ان هذه المشكلة ليست من المتصفح بل من الموقع نفسه
وهى لا تحدث لى الا فى موضوع خبرتى
لو تكرمتى يا استاذه انصاف هو حضرتك دخلتى فى الاول بيع علشان على الاربع ساعات لمس الفايبو الاحمر وارتد لاسفل فحضرتك بيعتى من هاى الشمعه التاليه ولا ايه كان سبب البيع ؟ ولكى جزيل الشكر
مش مشكلة ارقام الفايبو ... الظاهر ان واحد فينا راسمه من فوق و واحد من تحت
لكن هيا نفس المستويات
و فى مشكلة فعلا ف المتصفح ظهرت عندى نفس المشكلة دلوقتى واستخدمت برنامج تانى و دخلت
فى انتظار الشمعه الحاليه للاغلاق لتضح الرؤية لشراء حيث ان الكسر ضعيف وعكس اتجاه الاربع ساعات لذلك رشحت الصعود
ان شاء الله خير
تفعل الشراء لدي بالاغلاق داخل القناة والارتداد كما ذكرت سالفا
انا بيعت زى ما حضرتك قلتى يا استاذه انصاف يا ترى انا ماشيه صح ولا ايه لان فى ناس بتقول شراء ايه الصح لو تكرمتى انا بيعت وخايفه جدا
دمتم بكل خير
مبررات الشراء والله اعلم
شمعة الساعة 14 كيل ذا سيلير واغلقت داخل القناة واختراق للفيبو
الشراء من السعر الحالي 1.6497
بانتظار راي اختنا انصاف