بعمل اكشن مع السوق :)
-
صباح الخير
الحمد لله للان ال6750 صامده يارب تستمر بس
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2782618
^
تاكيد او تحديث لاتجاهنا
على فريم الويكلى
الملف المرفق 399523
زى ماكلمنا على مناطق القمه السابقه والفيبو 100 6750 مهم الثبات تحتيها وومكن نمدها ل6800 عند الوتد ده صمود الكلام ده رمى السعر ان شاء الله لل 6500 اعاده اختبار وتد وفى حاله الثبات تحيتها نكمل لل6230 ان شاء الله
والله اعلى واعلم
يعطيك الصحة والعافية حبيبي ابو آدم حبيت اسلم عليك وأتمنى لك التوفيق
الله يعطيك الصحة والعافيه اخوي ابو ادم
ما شاء الله .. من 2008 وانت بتكتب .. ما خلص الحبر .. :0016:
ربنا يقويك ويحفظك
ابو تركي .. شلونك اخوي .. شلون المتاجره معاك ...
ابو ادم .. عامل مثل العمده .. ميروحش عند حد .. الناس تجي لعنده
نفسي اشوفه في ورشه تانيه على شان اعمل فيه مخالفه.. مش قادر
المهم .. انت تعرفني كبتن ابو ادم ... ماشي عكس الناس .. وملتزم في موفنج 26
شاري اليورو
وكمان شاري الباوند على شان تكمل ..
يا فرس غراء .. يا طلق بين العيون ( مثل شعبي متداول عندنا في ولاية بدوي فيتش كوف )
اهلا ياشباب منورين
والله ياباشا ولا عمده ولا حاجه
بس هو فعلا مقصود
منها راحه للدماغ ليا يمكن انا حد بيسترخمنى ولا حاجه فلما اكون فى كل الورش يبقا فى مشاكل او اسببله شوشره والموضوع يبقا خد وهات وانا مليش فى الحوارات دى فبتواجد فى اماكن ثابته علشان ابقا بعيد عن اى حاجه
والاهم من ده خلاص الى بقوله هناوالى حابب طريقتى عارف مكانى مش محتاجه الف بوجههات نظرى
يعنى اسباب زى كدا
واهلا وسهلا باى حد
بخصوص اليورو والاسترلينى هههههههه شكلك داخل عند فينا عكس
حبيبى والله بالتوفيق وطالما انت شايف انهم شراء فربنا يكرمك خليك مع وجهه نظرك
:ohmy:
0
صباح الفل
بالاقتباس فريم الويكلى
اما بخصوص الملل فعلى فريم الاربع ساعات
الملف المرفق 399745
مبدائيا منطقه ال 6750 على كل الفريمات المقاومه او الرقم الصعب طالما تحتيها فاحنا تمام ان شاء الله وعندنا طبعا اخر قمه وعند دبل توب على 6770
ان شاء الله محتاجين ثبات وكسر المثلث عند 6660 والثبات تحتيها علشان نرجع للو 6580 وبكسرها نكمل لتحت
ربنا يكرم بكره والمركزى يساعدنا
والله اعلى واعلم
مفيش جديده فى نتائج
بس شوفو 6750 عامله ازاى قويه