كنا لازم نبيع تانى من 6720 كانت فرصه
ياله الحمد لله ينزل بس
كنا لازم نبيع تانى من 6720 كانت فرصه
ياله الحمد لله ينزل بس
الملف المرفق 398900
يلا بقى يا ممل اكسر واثبت تحت شوية
اغلاق بشمعة اسيوعية نتنظر كسر و ثبات تحت ال6600 للوصول 6480 و بعدها 6400.
^
^_*
الحمد لله الباوند ماشى كويس
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2782618
محتاجين ثبات تحت 6580 ان شاء الله مقاومه محتاجين ثبات تحتيها علشان نكمل
اي والله متعبه
انه راح ادخل من السعر الحالي وابقي العقد حتى ١.٥٧ ٠٠ ١.٥٥
اشرايك ههههه
راح ادخل .١ واسيبه للزمن
الله يوفقنا و اياكم
الباوند جنن الناس خلاص
وجهة نظرى المتواضعة ان شاء الله
هدف 6387 ومع الهدف ريشة هدية لصد السعر
الحمد لله
ناخد بالنا من 6600-5680 عايزين ثبات تحتيهم
يا رب يثبت تحتتيها ونرتاح