صفحة 174 من 429 الأولىالأولى ... 74124164168169170171172173174175176177178179180184224274 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 2,596 إلى 2,610 من 6427
    الصورة الرمزية himaalex84
    himaalex84 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ربنا يسترها معانا المجنون ما صدق انو اغلق فوق 131.30و لحد الان مش عايز ينزل عنها ربنا يسهل فى الساعات القليلة القادمة و نشوف تحتها

الصورة الرمزية بورصجي طفران
    بورصجي طفران غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

صعود انتحاري بدون توقف ولسه احنا متمسكين بالبيع...؟؟؟ ايش الاسباب الي مخليانا متمسكين بالبيع؟؟
    ما اضن انو غير امل عشان احنا بايعين..ولا فعليا السوق مصمم على الاستمرار بالصعود لاهداف مخيفه
    الي بشوف الاسترليني ين(المجنون) ويلاحظ حركه الباوند والين حيعرف انهم بيسلمو بعض
    يعني الاسترليني بيطلع شويه وبياخد المجنون معاه شويه فوق وبعدها بيطلع الين وبيكمل فيه
    الشمعه الاسبوعيه واضحه...عوضت كل الخسائر الي اتت على المجنون الاسبوع الفات
    الله يستر
    موفقين جميعا تحياتي

الصورة الرمزية alahmar
    alahmar غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله العمله فعلا اصبحت في جنون هبط السعر في اول الشهر شمعه قويه وظل عند الدعم الموفينج لمده 14 يوم دون تحرك واياتي اسبوع ويطير طيران ولا طيران الخليج
    الله يكرم ويهبط الاسبوع القادم

الصورة الرمزية ® Mohammed1b ®
    ® Mohammed1b ® غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ® Mohammed1b ® مشاهدة المشاركة

للمراقبة والمتابعه فقط ....
    يجب مراقبة منطقة 1.6070/1.61 المشار اليها اعلاه مايزال مرجح الانعكاس المؤقت تجاه مناطق 1.5880/1.59 اي اختراق +اغلاق نموذج شمعه صاعده فوقها ستكون منطقة 1.6180/1.6220 مستهدفه قبل الهبوط وربما تكون موجه حاده من عندها
    (( إذا كانت وجهة النظر هذه تَدعم تحليلك يُمكنك الاخذ بها ))
    والله المستعان وولي التوفيق ؛

وصل الكيبل بتقدير الله الى منطقة 1.6070/1.61 ثم انعكس قليلا تجاه 1.6007
    وعاد الارتفاع الان واقترب قليلا من السعر الثاني 1.6180/1.6220
    ان اغلق اليوم بحول الله وقوته اسفل 1.61/1.6070 فله تصحيح جيد باذن الله للاسفل
    قد يصل الى مستويات قريبه من 1.59 مبدئيا
    وبحول الله وقوته ان تيسر اشارك معكم قبل الافتتاح وبعد الاغلاق لنرى اين سيذهب الكيبل
    تحياتي وتقديري للجميع
    توقيع العضو
    يُحكى قديماً انه كان هناك عروبه جاء بعدها إسلام وكان للصمت هيبه لاتُباع برخيص الكلام وكان الرجل يُعرف بالغيره والذكاء والمرأة بالعفه والحياء

الصورة الرمزية alemo_sobh
    alemo_sobh غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بورصجي طفران مشاهدة المشاركة
    صعود انتحاري بدون توقف ولسه احنا متمسكين بالبيع...؟؟؟ ايش الاسباب الي مخليانا متمسكين بالبيع؟؟
    ما اضن انو غير امل عشان احنا بايعين..ولا فعليا السوق مصمم على الاستمرار بالصعود لاهداف مخيفه
    الي بشوف الاسترليني ين(المجنون) ويلاحظ حركه الباوند والين حيعرف انهم بيسلمو بعض
    يعني الاسترليني بيطلع شويه وبياخد المجنون معاه شويه فوق وبعدها بيطلع الين وبيكمل فيه
    الشمعه الاسبوعيه واضحه...عوضت كل الخسائر الي اتت على المجنون الاسبوع الفات
    الله يستر
    موفقين جميعا تحياتي
    يا باشا انا مقدر تماما خنقتك وقلقك دا
    كلنا زيك يا اخي الكريم
    لكن لاحظ ان هذا الموضوع لا توجد به اي توصيات نهائيا كي تصب غضبك عليها يا اخي
    والناس هنا كلهم بلا استثناء مبيقصروش
    كل واحد بيدخل بيقول هو شايف السوق ازاي واللي يقتنع بشيء يتفضل يعمله براحته تماما وعلى مسؤوليته
    انا بايع صدقني و وضع الحساب فعلا صعب
    يعني تخيل انا بايع المجنون والكيبل والاتنين طايرين لفوق
    لكن ماذنب الاخوه الكرام في حسابي وحالته ؟

استهدى بالله وان شاء الله ربك هيفرجها
    ياما دقت على الرأس طبووول كتير اوي
    وطول ماحنا في السوق هنشوف اكتر من كده

وصل الكيبل بتقدير الله الى منطقة 1.6070/1.61 ثم انعكس قليلا تجاه 1.6007
    وعاد الارتفاع الان واقترب قليلا من السعر الثاني 1.6180/1.6220
    ان اغلق اليوم بحول الله وقوته اسفل 1.61/1.6070 فله تصحيح جيد باذن الله للاسفل
    قد يصل الى مستويات قريبه من 1.59 مبدئيا
    وبحول الله وقوته ان تيسر اشارك معكم قبل الافتتاح وبعد الاغلاق لنرى اين سيذهب الكيبل
    تحياتي وتقديري للجميع
    قبل ما يكون ردي على توقعك دا يا اخ محمد
    انا عاوز اقدم لك تحياتي بجد
    انا قرأت مشاركتك اللي مش عاوز توتر فيها البائعين عشان رأيك كان انه هيكون فيه صعود
    انا بقولك يا ريتك مش بس وترتهم
    يا ريتك كرهتهم في الفوركس كله عشان ما يبيعوش هههههههههه
    ماشاء الله عليك توقعك كان هو الاقرب للصح وتحقق فعلا

ثانيا خلاص بقى
    هو طلع واللي كان كان
    ما اعتقدش انه هيصحح قبل ما يوصل لل 6200 على الاقل ويعقد هناك شويه يخنقنا وبعدين ينزل

بس فعلا المطلوب بقى هو اننا نعرف ليه هو طلع بالشكل دا ؟؟
    محدش يقولي خبر كان مش كويس على الدولار
    يعني ماحنا بقالنا شهر بنشوف اخبار زي الزفت على الباوند ومانزلش
    لما ييجي خبر مش كويس للدولار الباوند يعمل كده ؟
    دا كسر المقاومات والترندات وبهدل الدنيا كلها

السؤال فعلا اللي عاوز نعرف جواب له
    هو ليه عمل كده هو والمجنون

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alemo_sobh مشاهدة المشاركة
    انا قرأت مشاركتك اللي مش عاوز توتر فيها البائعين عشان رأيك كان انه هيكون فيه صعود

ثانيا خلاص بقى
    هو طلع واللي كان كان
    ما اعتقدش انه هيصحح قبل ما يوصل لل 6200 على الاقل ويعقد هناك شويه يخنقنا وبعدين ينزل

جزاك الله خيرا اخوي الكريم على ذوقك وتشجيعك .... وماهي الا مجرد توقعات بتقدير الله جائت صحيحه
    ولكن مرات ومرات ومرات اتوقع واشارك ويفشل التوقع والتحليل تماما لان هذا سوق متغير والله يقوينا عليه يارب.
    ------------------------------------------
    شوف اخي الكريم بخصوص صعود الكيبل يعني بالنسبة لي هو لان التحليل الفني كان يرجح الصعود
    ولكن دعنا نستبعد التحليل الفني : ففجأة وبدون مقدمات ولاسابق توقعات من احد جائت عدة بيانات اقتصادية
    بريطانية ايجابية جدا هذا الاسبوع وهو مادفع بالكيبل لتحقيق هايات جديده بهذا الشكل ....
    بالاضافة لمزاد السندات الاسبانية طويلة الاجل كان متوقع يكون سلبي جدا جاء عكس التوقعات وتقريبا تقدر تقول
    لاسلبي ولاايجابي ( محايد ) وهو ماجعل الاسواق تطمئن. الامر الاخر مجموعة العشرين المجتمعه الان تقريبا
    ستصل الى اتفاق لتنمية الصندوق باكثر من 400 مليار لدعم الديون الاروروبية وهذا كله دفع الكيبل بقوة
    لان الكيبل كان عنده رصيد اخبار ايجابية خاصه به من بداية الاسبوع عكس اليورو دولار
    الان المجنون : صادف وقوفه عند دعم اسبوعي 127 تقريبا ان حذر محافظ المركزي الياباني بشده بانه الاسبوع القادم
    سيقرر برنامج تيسير كمي آخر + فصعد المجنون مبني على هذا التحذير والاشاعه ثم بعد ان صدرت اخبار ايجابية
    على الباوند طار اكثر غير انه الشركات اليابانية وخصوصا شركات التصدير كانت ارباحها قوية جدا وانتعشت بورصة
    طوكيو وارتفعت وبدات شركات التصدير تبيع الين بقوة لانه ضعف الين في مصلحتها ومصلحه نمو ارباحها ونشاطها.
    فتخيل الاسبوع القادم المركزي الياباني قال ان سعر الين الحالي جيد ولاداعي لتيسير كمي؟!!!!
    + شوية اخبار سلبية من اوروبا ؟ المجنون وازواج الين ستهبط وبقوة لانها صعدت ببساطة بناء على اشاعه وتحذير .
    يعني اسف للاطالة ولكن هذه هي العناوين الرئيسية غير انه في تفصيلات اكثر يطول شرحها
    تقبل تحياتي واحترامي
    توقيع العضو
    يُحكى قديماً انه كان هناك عروبه جاء بعدها إسلام وكان للصمت هيبه لاتُباع برخيص الكلام وكان الرجل يُعرف بالغيره والذكاء والمرأة بالعفه والحياء

الصورة الرمزية Wound Bleeding
    Wound Bleeding غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alemo_sobh مشاهدة المشاركة
    يا باشا انا مقدر تماما خنقتك وقلقك دا
    كلنا زيك يا اخي الكريم
    لكن لاحظ ان هذا الموضوع لا توجد به اي توصيات نهائيا كي تصب غضبك عليها يا اخي
    والناس هنا كلهم بلا استثناء مبيقصروش
    كل واحد بيدخل بيقول هو شايف السوق ازاي واللي يقتنع بشيء يتفضل يعمله براحته تماما وعلى مسؤوليته
    انا بايع صدقني و وضع الحساب فعلا صعب
    يعني تخيل انا بايع المجنون والكيبل والاتنين طايرين لفوق
    لكن ماذنب الاخوه الكرام في حسابي وحالته ؟

استهدى بالله وان شاء الله ربك هيفرجها
    ياما دقت على الرأس طبووول كتير اوي
    وطول ماحنا في السوق هنشوف اكتر من كده

ثانيا خلاص بقى
    هو طلع واللي كان كان

أسأل الله العلى القدير أن يخرجكم منهاجميعا بسلام وبربح يرضيكم ان شاء الله..
    الحقيقه انا ف اليورو دولار والباوند لاحظت لهجة استاذ محمد فعلا ، وفهمت توقعاته وانه فعلا مش حابب يوتر البائعين علشان كدا انا قفلت صفقات البيع فى النزول القبل الاخير بحمد الله وقلبت منها لشراء والحمد لله كنت منتظر 3200 ف اليورو و 6120 ف الباوند واهو جبوها.. بفضل الله اولا ثم متابعة الاستاذ محمد والاخوه الكرام وقراءة وجهات نظرهم جميعا وبعد ذلك الدخول بما اقتنع به واميل اليه.

اللى فاضل معايا هو المجنون فقط وده كان غلطى انى مقفلتش بسبب تواجدى بعدما حقق الهدف معاهم بالفعل فى مناطق 128 وكمان 127 وما حولها اعتقد ، وان شاء الله استاذ محمد والاخوة الكرام يحدثو التحليلات ويطمنوكو جميعا.

كل التقدير

الصورة الرمزية Wound Bleeding
    Wound Bleeding غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

جزاك الله خيرا اخوي الكريم على ذوقك وتشجيعك .... وماهي الا مجرد توقعات بتقدير الله جائت صحيحه
    ولكن مرات ومرات ومرات اتوقع واشارك ويفشل التوقع والتحليل تماما لان هذا سوق متغير والله يقوينا عليه يارب.
    شوف اخي الكريم بخصوص صعود الكيبل يعني بالنسبة لي هو لان التحليل الفني كان يرجح الصعود
    ولكن دعنا نستبعد التحليل الفني : ففجأة وبدون مقدمات ولاسابق توقعات من احد جائت عدة بيانات اقتصادية
    بريطانية ايجابية جدا هذا الاسبوع وهو مادفع بالكيبل لتحقيق هايات جديده بهذا الشكل ....
    بالاضافة لمزاد السندات الاسبانية طويلة الاجل كان متوقع يكون سلبي جدا جاء عكس التوقعات وتقريبا تقدر تقول
    لاسلبي ولاايجابي ( محايد ) وهو ماجعل الاسواق تطمئن. الامر الاخر مجموعة العشرين المجتمعه الان تقريبا
    ستصل الى اتفاق لتنمية الصندوق باكثر من 400 مليار لدعم الديون الاروروبية وهذا كله دفع الكيبل بقوة
    لان الكيبل كان عنده رصيد اخبار ايجابية خاصه به من بداية الاسبوع عكس اليورو دولار
    الان المجنون : صادف وقوفه عند دعم اسبوعي 127 تقريبا ان حذر محافظ المركزي الياباني بشده بانه الاسبوع القادم
    سيقرر برنامج تيسير كمي آخر + فصعد المجنون مبني على هذا التحذير والاشاعه ثم بعد ان صدرت اخبار ايجابية
    على الباوند طار اكثر غير انه الشركات اليابانية وخصوصا شركات التصدير كانت ارباحها قوية جدا وانتعشت بورصة
    طوكيو وارتفعت وبدات شركات التصدير تبيع الين بقوة لانه ضعف الين في مصلحتها ومصلحه نمو ارباحها ونشاطها.
    فتخيل الاسبوع القادم المركزي الياباني قال ان سعر الين الحالي جيد ولاداعي لتيسير كمي؟!!!!
    + شوية اخبار سلبية من اوروبا ؟ المجنون وازواج الين ستهبط وبقوة لانها صعدت ببساطة بناء على اشاعه وتحذير .
    يعني اسف للاطالة ولكن هذه هي العناوين الرئيسية غير انه في تفصيلات اكثر يطول شرحها
    تقبل تحياتي واحترامي
    عزيزى المشاكس :D

هى لو سميتها حضرتك زىما بتقول عناوين مختصره .. فيكفى ان فيها الشفا وموضحه التفاصيل .. بارك الله فيك وذادك من علمه يا رب

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

تقبل تحياتي واحترامي

مساء الخير
    الله ينور عليك اخوى محمد ميه ميه واضح ان الحياه بقا حلوه باوربا وماشاء الله انجلترا لوحدها هتساهم تقريبا ب 14 مليار دولار للصندوق
    الاسبوع ده تقريبا كل االخبار جت تمام لصالح المخاطره
    يعنى طبعا انا مختلف معاك فنيا ان اغلاقات الاسبوعين الى فات تحت ال6000 وال 5900 ده يرشحو للنزول على الاقل لل 5700 بس هو ده السوق وساعده الاخبار على الصعود
    على العموم كنت نزلت امبارح مشاركه بالصفحه الى وراه عن وجهه نظرى طالما فوق ال6000
    المهم تحديث
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	gggg.png
المشاهدات:	34
الحجـــم:	49.0 كيلوبايت
الرقم:	319268
    يعنى نفس الكلام دلوقتى باغلاق الاسبوع فنتوقع انه ممكن يزور منطقه ال 6160 دلوقتى وان شاء الله هبيع منها وهدفنا ان شاء الله 6000-5880 وبعدين نشوف هيحصل ايه

لو كمل واخترق ال 6160 بتهيالى ممكن يروح لل 6400-6700

ان شاء الله احاول محملش بعد منخلص منها اشيلها من الشارت

اهم شى عندى دلوقتى لازم كلنا نعرف ويفهم ان ده سوق ومش لازم حد يزعل من حد بيحط وجهه نظره
    وزى مابقول دايما
    الله اعلى واعلم
    دى وجهه نظرى قابله للخطا قبل الصواب
    وكل واحد مسئول عن حسابه
    وشكرا شباب
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Wound Bleeding مشاهدة المشاركة

عزيزى المشاكس :D
    هى لو سميتها حضرتك زىما بتقول عناوين مختصره .. فيكفى ان فيها الشفا وموضحه التفاصيل .. بارك الله فيك وذادك من علمه يا رب
    ههههه حلوة عزيزي المشاكس ...
    تسلم ياغالي على ذوقك ودعمك الايجابي ... ويارب لك بمثل مادعوت به لي في موازيين حسناتك اللهم آمين .
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو مشاهدة المشاركة
    مساء الخير
    الله ينور عليك اخوى محمد ميه ميه واضح ان الحياه بقا حلوه باوربا وماشاء الله انجلترا لوحدها هتساهم تقريبا ب 14 مليار دولار للصندوق
    الاسبوع ده تقريبا كل االخبار جت تمام لصالح المخاطره
    يعنى طبعا انا مختلف معاك فنيا ان اغلاقات الاسبوعين الى فات تحت ال6000 وال 5900 ده يرشحو للنزول على الاقل لل 5700 بس هو ده السوق وساعده الاخبار على الصعود
    على العموم كنت نزلت امبارح مشاركه بالصفحه الى وراه عن وجهه نظرى طالما فوق ال6000
    المهم تحديث
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	gggg.png
المشاهدات:	34
الحجـــم:	49.0 كيلوبايت
الرقم:	319268
    يعنى نفس الكلام دلوقتى باغلاق الاسبوع فنتوقع انه ممكن يزور منطقه ال 6160 دلوقتى وان شاء الله هبيع منها وهدفنا ان شاء الله 6000-5880 وبعدين نشوف هيحصل ايه

لو كمل واخترق ال 6160 بتهيالى ممكن يروح لل 6400-6700

ان شاء الله احاول محملش بعد منخلص منها اشيلها من الشارت

اهم شى عندى دلوقتى لازم كلنا نعرف ويفهم ان ده سوق ومش لازم حد يزعل من حد بيحط وجهه نظره
    وزى مابقول دايما
    الله اعلى واعلم
    دى وجهه نظرى قابله للخطا قبل الصواب
    وكل واحد مسئول عن حسابه
    وشكرا شباب
    الله ينور دربك وايامك اخوي العزيز ابو آدم ؛
    فعلا سبحان الله تضارب محير وممل للغاية ... بين ليلة وضحاها تشعر ان جميع الازمات في طريقها للحل والامور تمام
    وفجأة تتحول المؤشرات للخضراء في جميع البورصات.... وفجأة مره اخرى على اقل اشاعه او مزاد سندات ارتفعت العوائد
    عليه قليلا تتحول الدنيا حمراء وتشاؤم وخلافه...شوف اول الاسبوع مع الافتتاح ؟؟؟ هبوووط سريع واليور نزل 1.2993
    وقلنا خلاص انهيار اليورو وازمة اسبانيا الخ وعلى نهاية الاسبوع العملات تحقق هايات جديده وكان اول الاسبوع كان في سنة
    واخره في سنة تانية .... الله المستعان ...
    بس ان شاء الله الكيبل مايخترق 1.6180/1.6220 قبل ماينزل نزله حلوه ويترك فرصة للخروج لمن معه عقود عاكسه عليه
    نتابع معك وباذن الله التوفيق حليفك وحليف جميع المتابعين بحول الله وقوته
    تحياتي وتقديري
    توقيع العضو

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

ههههه حلوة عزيزي المشاكس ...
    تسلم ياغالي على ذوقك ودعمك الايجابي ... ويارب لك بمثل مادعوت به لي في موازيين حسناتك اللهم آمين .

الله ينور دربك وايامك اخوي العزيز ابو آدم ؛
    فعلا سبحان الله تضارب محير وممل للغاية ... بين ليلة وضحاها تشعر ان جميع الازمات في طريقها للحل والامور تمام
    وفجأة تتحول المؤشرات للخضراء في جميع البورصات.... وفجأة مره اخرى على اقل اشاعه او مزاد سندات ارتفعت العوائد
    عليه قليلا تتحول الدنيا حمراء وتشاؤم وخلافه...شوف اول الاسبوع مع الافتتاح ؟؟؟ هبوووط سريع واليور نزل 1.2993
    وقلنا خلاص انهيار اليورو وازمة اسبانيا الخ وعلى نهاية الاسبوع العملات تحقق هايات جديده وكان اول الاسبوع كان في سنة
    واخره في سنة تانية .... الله المستعان ...
    بس ان شاء الله الكيبل مايخترق 1.6180/1.6220 قبل ماينزل نزله حلوه ويترك فرصة للخروج لمن معه عقود عاكسه عليه
    نتابع معك وباذن الله التوفيق حليفك وحليف جميع المتابعين بحول الله وقوته
    تحياتي وتقديري
    حبيبى والله
    ربنا يخليك ياغالى
    بس تعرف نزول اول ساعات الاسبوع لليورو والله خلانى اقلق حتى ابو مهاب دخل وكان يكلم على كسر قلتلها مش مرتاح وان لازم يثبت
    عادى تعودنا ونتداول واحنا متاكدين ان الموضوع الازمه والاخبار ماهى الا مسلسل اكشن
    الاهم بقا تقريبا الاسبوع الجاى هنعرف فى تيسير كى وله لا وساعتها ربنا يستر الشارت مش هيبقا ليه كلمه برنانكى والفيدرالى هما الى هيبقا ليهم كلمه
    ربنا يسترها ان شاء الله
    تسلم ياصحبى
    وان شاء الله ربنا يوفقك ويوفقنا
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو مشاهدة المشاركة
    حبيبى والله
    ربنا يخليك ياغالى
    بس تعرف نزول اول ساعات الاسبوع لليورو والله خلانى اقلق حتى ابو مهاب دخل وكان يكلم على كسر قلتلها مش مرتاح وان لازم يثبت
    عادى تعودنا ونتداول واحنا متاكدين ان الموضوع الازمه والاخبار ماهى الا مسلسل اكشن
    الاهم بقا تقريبا الاسبوع الجاى هنعرف فى تيسير كى وله لا وساعتها ربنا يستر الشارت مش هيبقا ليه كلمه برنانكى والفيدرالى هما الى هيبقا ليهم كلمه
    ربنا يسترها ان شاء الله
    تسلم ياصحبى
    وان شاء الله ربنا يوفقك ويوفقنا
    تسلم ياغالي .... فعلا معاك حق كان النزول مريب وعادة السوق الاسيوي هو قائد الخدعه لذلك لااثق في موجات الاسواق الاسيوية ... بخصوص التيسير الكمي صراحة بدات اشك انه يكون فيه كلام عنه الاجتماع القادم لان هناك مؤشر يقيس قوة الاقتصاد الامريكي لكل 10 سنوات حقق ارتفاع قياسي ورقم جديد رغم الاسباب الاخرى التي كانت تشكك في كلام عن التيسير الا اني بدات استبعد ذلك ... وخصوصا مع هذه الارتفاعات اتوقع ان السوق ارتفع استعداد لبيع نموذجي مع اجتماع الفيدرالي والله اعلم هذا مجرد احتمال وتوقع ... ولكن ان شاء الله في الاجازة نقرأ معطيات السوق ونشوف اخر الاخبار
    وباذن الله يكون الخير والمصلحه للجميع وفي صالح كل من معه بيع يارب اللهم آمين
    تسلم ياغالي وتحياتي .
    توقيع العضو

الصورة الرمزية nawaffqq
    nawaffqq غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

تسلم ياغالي .... فعلا معاك حق كان النزول مريب وعادة السوق الاسيوي هو قائد الخدعه لذلك لااثق في موجات الاسواق الاسيوية ... بخصوص التيسير الكمي صراحة بدات اشك انه يكون فيه كلام عنه الاجتماع القادم لان هناك مؤشر يقيس قوة الاقتصاد الامريكي لكل 10 سنوات حقق ارتفاع قياسي ورقم جديد رغم الاسباب الاخرى التي كانت تشكك في كلام عن التيسير الا اني بدات استبعد ذلك ... وخصوصا مع هذه الارتفاعات اتوقع ان السوق ارتفع استعداد لبيع نموذجي مع اجتماع الفيدرالي والله اعلم هذا مجرد احتمال وتوقع ... ولكن ان شاء الله في الاجازة نقرأ معطيات السوق ونشوف اخر الاخبار
    وباذن الله يكون الخير والمصلحه للجميع وفي صالح كل من معه بيع يارب اللهم آمين
    تسلم ياغالي وتحياتي .
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nawaffqq مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاخ العزيز ابومحمد

هل تسمح لي برأيك بخصوص GBP\NZD قبل اغلاق الاسواق بعد قليل برساله على الخاص
    اضافة لشمعة نهاية الاسبوع اليوم

عذرا لم استطع ارسال رساله خاصه بسبب عدد المشاركات لا يسمح

مع الشكر والمعذره
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

حياك الله اخوي nawaffqq رغم اني لست متابع هذا الزوج ولكن امهلني وقت القي نظره عليه
    طيب مبدئيا انت بايع وله شاري؟ ماهو الوضع؟ حتى استطيع افيدك
    توقيع العضو

الصورة الرمزية nawaffqq
    nawaffqq غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حياك الله اخوي nawaffqq رغم اني لست متابع هذا الزوج ولكن امهلني وقت القي نظره عليه
    طيب مبدئيا انت بايع وله شاري؟ ماهو الوضع؟ حتى استطيع افيدك
    بارك الله فيك

حتى لا يكون وضعي بيع او شراء
    مؤثر على نظرتك للزوج

الحاله : بيع
    هل يعود لمستويات 1.96

شكرا جزيلا

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17