صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234
النتائج 46 إلى 47 من 47
    الصورة الرمزية abalyazid
    abalyazid غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: ***هل الهيئات الرقابية تضمن لنا رجوع اموالنا حالة حدوث مشاكل سحب مع البروكر***

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abalyazid مشاهدة المشاركة
    اشكرك استاذ محمد و كل الاخوة بالطبع على الاهتمام و كلامك سليم و موزون بس انا لى تجربة سيئة مع شركة بريم فوركس و اللى حتى اللحظة دى شغالة و للاسف كنت مخدوع زى ما انت قولت بالسبريد القليل و البونص وبالفعل اشتغلت معاهم و سحبت كذا مرة بدون اى مشاكل بعد كده فوجئت بتاخير طلبى فى السحب و بالمصادفة البحتة و انا ابحث على النت فوجئت انى مش لوحدى لانى لقيت فى موقع ال FBA فوركس بيس ارمى ان فى كمية شكاوى بسبب نفس المشكلة و هى السحب و كل الناس كتبه نفس الردود اللى بيردو بيها خدمة العملاء على و لازالت المشكلة مستمرة و عرضت الموضوع هنا و كنت متخيل ان فى الناس زى وقعت ضحية للشركة دى بس للاسف ملقيتش لان لغاية دلوقتى مش عارف اعمل ايه الشركة غيرت مقرها من قبرص الى موريشيوس (طبعا باين ان الموضوع فى نصب ) بس اللى مش فاهمو طالاما هما هيسرقو فلوس الناس و فضحيتهم بقت فى كل حتة ليه لسه شغالين و البرنامج شغال و الحسابات لازالت موجودة حتى الان و ليه لسه معينين خدمة عملاء و مكتب محاسبين عشان يردو على الناس انا بقالى دلوقت 20 يوم من ساعت ما عملت طلب السحب و فى نا س عاملة الطلب من قبل كده بكتيير من 6 شهور و فى ناس بتكتب بعد كده ان الفلوس اتسددت و رجعتلهم وناس لسه و مبقتش عارف اصدق مين او اعمل ايه محتاج مساعدة من اى حد جدع هنا فى المنتدى يتابع معايا الموضوع ده و تطوراته على موقع FBA اتمنى الاقى حد يهتم بمشكلتى يارب و اتمنى من المشرف العام المساعدة بالمتابعة لحالتى ان امكن بارك الله فيكم جميعا

اللهم لك الحمد و الشكر يا رب العالمين.... تم اليوم السداد من شركة بريم فوركس بعد طول انتظار ......كل الشكر لمستر Omari المدير بالشركة الذى قام بحل المشكلة و شكرا لكل من ساهم بنصيحة او كلمة لى ..........بارك الله فيكم جميعا .

الصورة الرمزية snipoo99
    snipoo99 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الله يرشدنا للخير يا رب

صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17