ياصحبى الثبات باغلاق شمعتين ديلى
علشان نوصل للى بعد كدا
لحد مانشوف الاغلاق والثبات ده يبقا منطقه ال 2970-3030 مقاومه ان شاء الله توقف السعر او اى صعود
ان شاء الله
لو تلاحط منطقه ال 2930 انهارده بعد ماكسرها على الاربع ساعات اكتر من مره يطلع عندها وينزل ده يدل انها على كل الفريمات قويه
فربنا يسهل نشوف اليوم وبكره اغلاق واضح تحتها هنروح لاهدفنا باذن الله
سورى اخوى على التاخير

