رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة OTC
يارب يكون أسبوع دموي مليء بالحموره والأحمرار وتكون كالورود الجوري المنسمه المريحه الحمراء العطره التي تسر الناظرين
و100 مسا للاخ العزيز ابو آدم
الله عليك
يا سلام على العبارات الحماسيه الجميله القويه
أسبوع دموي مليء بالحموره والأحمرار :0016:
يلا خلى مصاصين الدماء يتكيفوا :0016:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
مساء الفل ياصحبى
عامل ايه ياغالى
ان شاء الله خير
الاحتجاجات والتظاهرات شغاله الله ينور باوربا
ان شاء الله الاسبوع ده نوصل لهدفنا باذن الله 2620
والله اعلى واعلم
يا مساء النابالم يا صديقى :0016:
ربنا يجعله اسبوع خير عليك وعلينا وعلى جميع الاخوه والحبايب
شكله ان شاء الله اسبوع نارى ودموى :0016:
بس يا رب محدش يتعور منا يا رب
1 مرفق
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
ممكن اليورو يصعد ليكون دبل توب ويهبط ان شاء الله الي الاهداف السفلية خصوصا بعد الشمعة الانعكاسية يوم الجمعة