تم الخروج من البيع الان على 2258 ب + 42 نقطه مؤقتا للدخول من نقطه افضل ان شاء الله اتوقع لم ينتهي التصحيح بعد ويظهر ذلك من ضعف الحركه
Printable View
نتابع وجهة نظري ان شاء الله
تم الخروج من البيع بربح صغير وذلك للدخول من منطقه افضل ان شاء الله
لا يتم التفكير في البيع الان من هذه المستويات وننتظر التصحيح
من الممكن الدخول بعقد صغير شراء الان من2230 باستوب اغلاق يومي اسفل 2180 وهدف 2360
نسأل الله التوفيق
ميريكل اللى رزعت الكلمتين مش قولتلكم دول زباله والله
مساء الخير
بكره تقريبا البرلمان الالمانى هياخد قرار بالنسبه للقرارات القمه الاخيره
____
ميركل قالت بوضوح انها غير متاكدة ان المشروع الاوروبي يتطور او سيتطور في اتجاه النجاح المراد له. ( ده سبب النزول من الهاى تقريبا )
__________
الست دى شكلها عميل مزدوج هههه نشوف بقا برنانكى هيكرر كلام امبارح ولا ايه
من كام شهر برنانكى طلع فى الشهادة أمام الكونجرس وقال كلام رفع الدولار وتانى يوم فى الجزء التانى من الشهادة رجع قال عكس الكلام اللى قاله فى اليوم السابق فنزل الدولار . ما الظاهر اننا شغالين مع شوية عيال وربنا يستر علينا من العصابة دى . الله يحرقك يا برنانكى
الله يسلمك اخوى
والف مبروك الارباح يارب دايما
ان شاء الله الاغلاق اليوم يدعمنا كشراء
منور ياغالى
شوف مدى تاثيرو بالسوق نبقا تعبانين بتحليل والكلام ده ومجرد يظهر برنانكى تعبيرات وجهه قبل مابيكلم بتحرك السوق تخيل
حاجه تفقع
يعنى لو البيت منكد عليه ينكد على كل العالم ههههههه
ان شاء الله شايف اغلاقات كويسه للاسوق لو استمرت كدا والسلع كمان
خير ان شاء الله
برايكم اخوان ما السيناريو المتوقع لاتجاه الزعيم غدآ
المفروض دى اخر لفه الراجل على الديلى عامل 3 شموع كلهم ريفيرسال والمؤشرات رايحه على المناطق الايجابيه وبعد الاخبار السلبيه ويلم ويطلع تانى يبقى الراجل ناور يطلع بس باردو لما يكسر 12334 هادخل غير كده شكرا
متى موعد تصويت النواب الالمان على قرارات القمة الاوربية ودعم المانيا لبنوك اسبايا غدا يا شباب ؟؟
وشكرااااااااااااااااااااا
الله اعلم بس لو كده خلينا بره احسن
متــــــــى؟؟؟؟؟؟؟
مساء الخيرات ياشباب
كل سنه وانتو طيبين
والله زى ماحنا ياشباب انا صراحه مع الشراء طالما مستوى ال 2150-2180 صامد والاندكس 83.50
دى اخر وجهه نظر اتفضلو
https://forum.arabictrader.com/showt...=1#post2462449
https://forum.arabictrader.com/showt...=1#post2462456
دلوقتى السعر بعد نزول الصبح الاغلاق ان شاء الله يبقا بمناطق 2280 هيبقا قدامه منطقه ال 2330 بس يعديها ان شاء الله نشوف 2400-2440 لكن انا هدفى ان شاء الله 2620 ومن عندها نشوف هنطلع من كله ولا هنسيب النص لل 2820 ان شاء الله
ربنا يكرم
اما بخصوص البرلمان بكره اعتقد بالفتره الاوربيه لما اعرف هدخل اكتب
بكره اخبار الامريكيه مهمه اعتقد هتعمل حركه بالسوق
والله اعلى واعلم