الحمد لله تم اغلاق فوق الترند الصاعد وزيارته للقاع كانت سريعه ورجع لم تانى فوق الترند دلوقتى ان شاء الله اتوقع زياره لمنطقه القاع الى كسرها عند 3000-2970 ان شاء الله ونبتدى نبيع منها باذن الله
بهدف 2620 وفى حاله كسرها هيحصل هبوط سريع لنفس الاسباب الى قلنا عليها بكسر ال 3000 وهى ان هيبقا فى استوبات تحتيها للشراء واوردرات بيع متعلقه تحسب للكسر فاكميه البيع هتزيد
طبعا نسيت اقول اننا فى قناه هابطه
الخلاصه ان شاء الله نشوف طلوع لمنطقه ال 3000 وممكن طبعا الصعود يوصل لل 3100 بس انا هستعجل وابيع من 3000 والاهداف 2620 ثم نستنى نشوف السعر عندها هيكسر وله هيصعد
طبعا معروف الاستوب لاى هبوط منطقه ال 3300-3280
والله اعلى واعلم
الاندكس دولار الملف المرفق 324124 طبعا قناه صاعده الدولار تستمر بثبات منطقه ال 78.60 دلوقتى الدولار استمر بالصعود واخترق ترند هابط وحاول يخترق التانى ووصل لاخر قمه 81.70 وكون دبل توب ورجع لم تانى تحت الترند ان شاء الله نشوف للدولار زياره لمنطقه ال 80.30 ثم يكمل صعود
هيساعدنا فى صعود اليورو الموقت لل3000 شويه التصريحات والكلام الى حصل من رئيس فرنسا ومجموعه الثمانيه بالاضافه ال صمود وقوه الثاع الى نزل ليه ان شاء الله
والله اعلى واعلم
دى وجهه نظرى قابله للخطا والصواب
وكل واحد مسئول عن حسابه