النيوزلاندي اطحن !!!
Printable View
النيوزلاندي اطحن !!!
يا باشا الهدف الجاى بالميت 2065 وعلى فكرة انا شارى من تحت وصممت على وجهة نظرى
رغم انى ماشى عكس الدنيا كلها ومع ذلك مش مبسوط بسبب الناس الغلابة اللى شايفها اتبهدلت
وعلى فكرة كمان 2065 مش هدفه النهائى الكلام ده موجه لخبراء ومسؤلى البنوك العالمية ( البقر )
اليورو لمس الحد الاعلى للقناة الصاعدة على الفريم اليومي عند 1700
ان شاء الله يهدأ شوية الان ويعطي الناس فرصة للخروج من البيع
ربنا يسترها مع الجميع
الملف المرفق 442132
اتفضل يا عم
توقعات بنك دانسكى لليورو فى الربع التالت سبتمبر 2015 ... 1.1300
الربع الرابع نوفمبر 2015 ... 1.1000
ودى توصية مؤسسة growth aces على الباوند بيع 5680 ستوب 5755
الاستوب انضرب وحبر التوصية لسه منشفش كان السعر 5800
حد يناولنى شبشب
بيع عند 1618 وجه نظر بأستوب 40 نقطه وهدف اول 100 نقطه
على الفريم الشهري
اليورو لمس خط الوسط للقناة الهابطة الحمراء متوافقا مع لمس الحد العلوي للقناة الصاعدة الزرقاء عند 1700
لكن اليورو لو كمل جنان وحب يكمل لغاية م يلمس الحد العلوي للقناة الهابطة الخضراء يبقى ناوي على 1900 - 2000
وربنا يستر
الملف المرفق 442134
الملف المرفق 442135
مساء الخير
من بداية مشاركتي قبل كم اسبوع من اجواء 1.09 كنا ننتظر الوصول الى ما فوق 15 بالحد الادنى
الاسواق تفاجئ الجميع دائم بحركتها الغير اعتيادية واكيد يلي حصل اليوم شي غير عااادي بوصول اليورو الى 1712
اعتقد اليورو للبيع بكل قوة من هذه الاجواء وارى العودة الى مستوى 1300 قريبه جدا
الان لمن لازالوا يخشون البيع او متمسكين بعقود الشراء يرجى النظر الى حجم الارتداده الفنية الكبررررى والسبايك العظيم يلي عملته الاسواق العالمية من الداكس ومن الداوجونز عندها ستتضح الصورة ان انعكاس كبير بالحركة قادم على اليورو
واي عملية صعود هي دون شك برأيي المتواضع هي فرصه للبيع
اطيب تحياتي للجميع
عن نفسى الخروج عند 1470 اعاده اختبار القمم المكسوره
ويبقا الحمد لله