وبالنسبه للدولار الفرنك يا جماعه هيتأثر بالكلام ده ؟
انا عندي بيع دولار فرنك تفتكروا اقفله ؟
Printable View
وبالنسبه للدولار الفرنك يا جماعه هيتأثر بالكلام ده ؟
انا عندي بيع دولار فرنك تفتكروا اقفله ؟
اهلا اختى
بصى اختى احنا دلوقتى مش متاكدين مع حاجه بس لو عمله ورفعه السقف اكيد الفرنك هيضعف قدام كله
ولو العكس الفرنك هيشد قدام كله وعلى فكره سويسرا مش عايزه عملتها قويه
وعلى فكره ممكن الموضوع يمشى عادى وخوفنا يبقا على مفيش
فالو الموضوع مقلق او هياثر على الحساب وعايزه تريحى دماغى خلاص قفلى
بكره يوم مغامره بصفه عامه
يوم مش هيكون فنى
ان شاء الله ما في قلق والامور تمشي كويس لانه انا داخل كمان شراء بس فعلا انا استغربت من التحذير بسبب الانخفاض وكنت متوقع العكس تماما ان شاء الله يكون فيه الخير للجميع ؟
ده جزء من التحذير اطلع عليه ( In recent weeks, EURCHF has been slowly approaching the 1.20 level and is currently between 1.2050 and 1.21. For Swissquote clients trading Swiss Franc, this represents increased risks especially if there is potential accumulation of short Swiss Franc positions in the broader market and the SNB fails to hold the EURCHF floor at 1.20. If the floor is breached, this may potentially result in multiple percentage price changes triggering stops and price gaps causing massive slippage due to limited liquidity in the market.
اقصد ممكن نشوف لو النهارده تاني ؟ لو شفته هقفل البيع ان شاء الله
آه يادماغي
في إيه تاني
مالها الشموع بتتنطط
^
الفيدرالى ياباشا
استمر فى تخفيض التيسير
هو الفدرالي الأمريكي دلوقتي :0010:
يعني قوة للدولار :no3:
طيب ياصحبي أنا كنت متمني اليورو يعمل قاع جديد تحت 2858 عشان أشتري
تفتكر حكاية إسكتلندا بكره ممكن تأثر على اليورو ولا الأفضل أشتري اليورو فرنك بدل اليورو دولار