تسلم اخي فوركسي انا بهز الورد لشم ريحتو ...
طبعا احنا بنجتهد ونتناقش للوصول الى درجة كافية من العلم حتى نستطيع مش الصمود بوجه السوق فقط لا بل والكسب منه بعون الله
منا من يدخل شراء لكنه خسران ومنا من هو داخل بيع برضو خسران وفي ناس بتيع وتشتري وبتكسب قولتك ليه ؟
سؤال الاجابة عليه يجعلنا نكسب من السوق مو بس نصمد بوجهو!!!!!!!

