مساء الفل ياجماعه
الصفحه عريضه جدا مش ظاهر عندى الايقونه بتاعت اقتباس متعدد
اخوى الجمال
منور ياباشا والله
بص لاحظ ال 81.90 الى اكلمت عليها صامده ازاى لو اخترق الترند الى انا راسمه كنت هيروح لاهداف المهم ثبات فوقيه شمعه واضحه غير كدا انا شايف الاندكس تحت وصراحه بخصوص اليورو زى ماحضرتك شايف منطقه ال 3000 دعم محترم اتوقع صعود منها فى حاله كسرها نقطه شراء سوينج تانيه هتكون ال 2880 تقريبا واخر مشاركه ليا الصفحه الى فاتت هتلاقى شارت واختنا رانيا الحمد لله متفقه على النقاط
****************************
اخوى النورس
منور ياغالى الورشه وبالتوفيق ان شاء الله
******************
حبببنا ابو عبد الله
عامل ايه ياغالى اخبارك
زى ماانت شايف ياصحبى احنا بين ضروسهم وخاصا ابن الفرنجه الباوند طلعو بشويه تصريحات سلبيه عليه متتاليه بهدلونا
بس خير ان شاء الله
***************************
اختى العزيزه رانيا
ماشاء الله عليك
اخدت بالى بعديها فعلا نفس شارتك وسبحان الله شارتك بتاع الديلى نفس شارتى بالصفحه السابقه
تمام ربنا يكرم ونشوف خير
بس نطلع من الاخ التانى علشان ندخل بنفس مفتوحه
تحياتى

