صفحة 912 من 1613 الأولىالأولى ... 41281286290290690790890991091191291391491591691791892296210121412 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 13,666 إلى 13,680 من 24186
    الصورة الرمزية ahmad4918
    ahmad4918 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الف شكر يا باشا خلاص انا هستنى ليوم الخميس

الصورة الرمزية المضارب القادم
    المضارب القادم غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

وفقاً لإجماع التوقعات، قامت المحكمة الدستورية الألمانية بالتصويت في صالح صندوق دعم آلية الاستقرار الأوروبي اليوم الأربعاء. ويأتي هذا القرار كإغاثة بالنسبة للمسئولين الأوروبيين حيث أنه في حالة رفضت المحكمة تلك الآلية فسيتم ترك الدول الأعضاء بالاتحاد الأوروبي بدون دعم لفترة غير معلومة المدى.

هذا وأعلنت المحكمة الدستورية الألمانية أن الشكاوى المقدمة ضد آلية الاستقرار الأوروبي لا أساس لها من الصحة ويسمح للتصديق على تلك الآلية وكذلك على الاتفاق المالي للاتحاد الأوروبي في ظل ظروف عدة. ولكن الأكثر أهمية في الوقت الحالي هو أن هناك حاجة إلى موافقة البرلمان الألماني في حالة المسئولية الألمانية لصندوق الإنقاذ تتجاوز 190 مليار يورو. كما طالبت المحكمة الألمانية أن يكونا مجلسي البرلمان الألماني على علم بالتطورات المتعلقة بـ آلية الاستقرار الأوروبي.

الصورة الرمزية ابو كشة
    ابو كشة غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اين انت يا اخي الغالي ابو ادم وماهو رايك فس السعر الحالي .؟؟؟

الصورة الرمزية اشكر الله
    اشكر الله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الحمد لله اغلقت جميع عقود الشراءالمعلقه منذ ثلاث اشهر على اليورو وبربح وسانتظر للبيع من 31000

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو كشة مشاهدة المشاركة
    اين انت يا اخي الغالي ابو ادم وماهو رايك فس السعر الحالي .؟؟؟
    مساء الخير اخوى
    ولا شى انهارده الصبح المحكمه وفقه على انشاء الصندوق والطللعه دى بسبب كدا غير بيقوله اقتربه من تشكيل اتحاد مصرفي لحل الازمات
    يعنى سبحان الله اوربا اصبحت زى الفل
    ودلوقتى وكاله التصنيف الى كانت كل يوم بتخفض اسبانيا وايطاليا وكنا بنقول ناقص تخفض البيوت باسبانيا الحياه بقا حلووووه
    وامبارح بيهددو بتخفيض امريكا
    هى كراسى موسيقييه الازمه بتاعت السنين بقدره قادر بتتحل بشهر وتتحول الازمه للدولار

المهم دلوقتى مفيش جديد قدامنا الا ننتظر الفيدرالى بكره وطبعا اى تصريحات مباشره بتيسير فهو رايح لتغطيه الجاب
    اى تمويهات وكدا هينزل
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

الصورة الرمزية مسلم موحد
    مسلم موحد  غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

أخي أبوعدم كيف حالك ..اتعلقنا في اليور ده جامد بيع بعقود كتيره ... كنت عايز اسال حضرتك عن الخبر بتاع الفدرالي امتى ؟ ولول فيه طريقة تخلينا نتابع الخبر مباشره عشان أول ما الرجل يجيب سيره ان فيه تسهيل كمي اخرج علطول من العقود البيع

ومشكور على جهدك وتعبك معانا

الصورة الرمزية مسلم موحد
    مسلم موحد  غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اسف أخويا على كتابه الاسم خطأ .. أبوادم *

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم موحد مشاهدة المشاركة
    أخي أبوعدم كيف حالك ..اتعلقنا في اليور ده جامد بيع بعقود كتيره ... كنت عايز اسال حضرتك عن الخبر بتاع الفدرالي امتى ؟ ولول فيه طريقة تخلينا نتابع الخبر مباشره عشان أول ما الرجل يجيب سيره ان فيه تسهيل كمي اخرج علطول من العقود البيع

ومشكور على جهدك وتعبك معانا
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم موحد مشاهدة المشاركة
    اسف أخويا على كتابه الاسم خطأ .. أبوادم *
    مساء الخير اخوى
    ولا يهمك ياغالى
    شوف بكره الفيدرالى الساعه 8 بالتوقيت المصرى
    والله اخوى انا اتابع كاعناوين اخبار من تويتر
    بس ممكن تتباع من موقع بلومبرج
    http://www.bloomberg.com/tv/

طبعا زى ماقلت لو صرح بتيسير بطريقه مباشره هيبقا ليه زياره تغطيه الجاب والعكس يعنى الامور دلوقتى والسوق هيموت لحد بكره قبل الخبر برنا يسهل
    على العموم انا بايع ومع البيع بس لازم ناخد بالنا من الانعكاسات
    والله اعلى واعلم
    توقيع العضو

تحديث
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	sd.png
المشاهدات:	66
الحجـــم:	62.1 كيلوبايت
الرقم:	338081

اليورو على الاسبوعى قدامه منطقه ال 2870-2930 دلوقتى ملغمه مقاومات زى مافى الشارت
    دلوقتى السوق هيموت لحد خبر الفيدرالى والخبر ده ياهيكون عامل مساعد لاختراق ياما يكون وسيله صمود المقاومات ونبتدى ننزل باليورو

ربنا يكرم
    توقيع العضو

الصورة الرمزية alsafir
    alsafir غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أقترح على البائعين في حال أغلقت شمعة ساعه فوق 1.2930 بـ5 نقط التهديج وفك الهيدج عند 1.3045 إذا بينت إشارات إنعكاسيه

(مجرد إقتراح)

بالتوفيق بإذن الله

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    توقيع العضو

الصورة الرمزية alsafir
    alsafir غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو مشاهدة المشاركة

مساء الخير اخوى
    ولا شى انهارده الصبح المحكمه وفقه على انشاء الصندوق والطللعه دى بسبب كدا غير بيقوله اقتربه من تشكيل اتحاد مصرفي لحل الازمات
    يعنى سبحان الله اوربا اصبحت زى الفل
    ودلوقتى وكاله التصنيف الى كانت كل يوم بتخفض اسبانيا وايطاليا وكنا بنقول ناقص تخفض البيوت باسبانيا الحياه بقا حلووووه
    وامبارح بيهددو بتخفيض امريكا
    هى كراسى موسيقييه الازمه بتاعت السنين بقدره قادر بتتحل بشهر وتتحول الازمه للدولار

المهم دلوقتى مفيش جديد قدامنا الا ننتظر الفيدرالى بكره وطبعا اى تصريحات مباشره بتيسير فهو رايح لتغطيه الجاب
    اى تمويهات وكدا هينزل

أخبارك ياغالي

الله المستعان أيام خفض التصنيفات

أعتقد الحاصل موجة تفاؤل ليس الا

الأسواق تنتظر حركة أوربا القادمة ومتفائله بشأنها بالإضافه لإنتظار التيسير الكمي يعني 2*1

لكن أنا شايف أن الحاصل لأوربا حقنه مهدئه كبيره سرعان ماسيزول مفعولها بإذن الله بالإضافه إلى أني أتوقع خيبة أمل الأسواق من التيسير الكمي إن شاء الله

الإقتصاد الذي يتعرض لسوء إداره لو تدعمه بأي مبلغ راح يحتاج دعم ثاني إلا إذا غيرو الهيكليه وبرضو لو غيرو هيكليته التعافي ما راح يكون بليله وضحاها

هذه وجهة نظري

بالتوفيق بإذن الله

توقيع العضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alsafir مشاهدة المشاركة

أخبارك ياغالي

الله المستعان أيام خفض التصنيفات

أعتقد الحاصل موجة تفاؤل ليس الا

الأسواق تنتظر حركة أوربا القادمة ومتفائله بشأنها بالإضافه لإنتظار التيسير الكمي يعني 2*1

لكن أنا شايف أن الحاصل لأوربا حقنه مهدئه كبيره سرعان ماسيزول مفعولها بإذن الله بالإضافه إلى أني أتوقع خيبة أمل الأسواق من التيسير الكمي إن شاء الله

الإقتصاد الذي يتعرض لسوء إداره لو تدعمه بأي مبلغ راح يحتاج دعم ثاني إلا إذا غيرو الهيكليه وبرضو لو غيرو هيكليته التعافي ما راح يكون بليله وضحاها

هذه وجهة نظري

بالتوفيق بإذن الله

وعليكم السلام ورحمه الله
    عامل ايه انت ياصديقى
    بص هى دى النفسيه لليورو ارجع بس شهر فات شوف سلوك الناس المتداولين وشوفهم هما هما دلوقتى سلوكهم ازاى
    اليورو خداع يمشى يمشى لحد مايخليك تقول امين وده استحاله يعكس لدرجه يخليكى تستعجب من الى داخل عكسك وفى ثوانى تلاقيه لف
    اما موضوع اوربا وامريكا قلتها زمان لعبه كراسى موسيقيه يوم حابيبن اليورو ينزل تظهر كل عيوب اوربا وان اليونان طالعه لا محاله طيب فين اليونان من شهر انا بتهيالى ماسمعت اى حاجه عن اليونان من شهر واسبانيا هل ده معنا ان مشاكل اوربا اتحلت خلاص؟
    العكس الدولار مره واحده اختفت اخبار اوربا وظهرت وكالات التصنيف تهدد امريكا والدنيا هتتقلب

الاتجاه العام هابط لليورو بس هو يغزل الناس والى حسابه لا يستحمل يطلعه بره وبعدين وبعدين يرجعلك
    علشان كدا الواحد لازم يعمل حسابه للاى انعكاس

نشوف بكره وبعدين اغلاق الاسبوع يامسهل
    توقيع العضو

الصورة الرمزية kimoforex
    kimoforex غير متواجد حالياً عضو نشيط

هي دي لعبة اليورو لازم يقرف الناس لغاية ميروح في اتجاهه المعروف بعد مايخرج النص ويصيب الباقي بامراض المرارة والقلب والرعشة و الخ هههههههه

مش عارف احنا بنتاجر عليه ليه مفيش يوم يعدي الا والواحد يمد ايده في اليورو

الصورة الرمزية EakaTrading
    EakaTrading غير متواجد حالياً عضو نشيط

تنهيده : ( كلام من القلب )
    يا صحبي بديت احس انه السوق صار ممل لدرجه ما تتوقعها صار يتحرك في رنج ضيق جدا جدا من نقطه إلى 10 نقاط فقط ؟؟؟ وعلى قولك يابو آدم كانه موظف حكومي يشتغل مره وطول اليوم مافيش شغل ...
    ولاحظت بالاونه الاخيره والله يكون بعون المبتدئين ( كل يحلل على ليلاه ) صار المنتدى يعج باصوات كثيره ( طالع ) - ( هابط ) .... ؟
    والاخبار والاشاعات صارت كثيره بشكل مو طبيعي ... وكمان فوق هذا كله صرت اسمع حكم وامثال في اليورو وراح اصبر واشوف ( كسرات واشعار وقصايد ) ههههههههههههه
    وياليت الواحد يمشي مع التيار شافه طالع اشترى شافه نازل باع هذا هو قانون العرض والطلب ولكن لا حياه لمن تنادي
    وكله كوم والزهق والملل الي صايبني ها اليومين من اليورو الي مش راضي يتحرك كوم ثاني ... وبما اننا في اجازه طويله مع اليورو دولار بعطيك شارت يابو آدم بسيط جدا ابيك تعطيني رايك فيه
    واعطيني تعليق عليه ... ودمت سالم إن شاء الله يا صحبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimoforex مشاهدة المشاركة
    هي دي لعبة اليورو لازم يقرف الناس لغاية ميروح في اتجاهه المعروف بعد مايخرج النص ويصيب الباقي بامراض المرارة والقلب والرعشة و الخ هههههههه

مش عارف احنا بنتاجر عليه ليه مفيش يوم يعدي الا والواحد يمد ايده في اليورو
    هههههههه ادمان ياغالى
    اقولك ليه مش بنقدر نسيبه لان تقريبا كل كلامنا على اليورو
    ادخل المنتدى تلاقى كل المواضيع على اليورو
    لو فى المنتدى ورش محدده لكل الازواج هتلاقى فى عملات تانيه مع اليورو
    بس طبيعى يوم يحصل نقاش على اليورو تلاقى الكل عينه عليه
    وطبعا لازم يغزلنا ويعكس لازم ربنا يسهل بس بكره ونشوف هيحصل ايه اغلاق الاسبوع ده مهم جدا

المضحك ان نص الدول الاوربيه من شهرين كانت بتهدد وبتجهز الشنط للخروج
    ياله خير خير
    تحياتى ياغالى وسلامتك من الامراض دى كلها ههههه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abojassar مشاهدة المشاركة
    تنهيده : ( كلام من القلب )
    يا صحبي بديت احس انه السوق صار ممل لدرجه ما تتوقعها صار يتحرك في رنج ضيق جدا جدا من نقطه إلى 10 نقاط فقط ؟؟؟ وعلى قولك يابو آدم كانه موظف حكومي يشتغل مره وطول اليوم مافيش شغل ...
    ولاحظت بالاونه الاخيره والله يكون بعون المبتدئين ( كل يحلل على ليلاه ) صار المنتدى يعج باصوات كثيره ( طالع ) - ( هابط ) .... ؟
    والاخبار والاشاعات صارت كثيره بشكل مو طبيعي ... وكمان فوق هذا كله صرت اسمع حكم وامثال في اليورو وراح اصبر واشوف ( كسرات واشعار وقصايد ) ههههههههههههه
    وياليت الواحد يمشي مع التيار شافه طالع اشترى شافه نازل باع هذا هو قانون العرض والطلب ولكن لا حياه لمن تنادي
    وكله كوم والزهق والملل الي صايبني ها اليومين من اليورو الي مش راضي يتحرك كوم ثاني ... وبما اننا في اجازه طويله مع اليورو دولار بعطيك شارت يابو آدم بسيط جدا ابيك تعطيني رايك فيه
    واعطيني تعليق عليه ... ودمت سالم إن شاء الله يا صحبي
    حبيبى ابو جاسر سلامات ياباشا
    ياصحبى هو ده اليورو لازم تكون تعودت انا فى الموال ده بقالى اربع خمس سنين من بدايه الازمه
    كل مره يعمل نفس السيناريو الله وعادى
    هو صراحه الملاحظ ان فعلا السوق بقا ممل جدا جدا وكل الحركه بتبقا وقت الاخبار بس
    ربنا يعين
    على فكره شوف انا منزل شارت نفس الويكلى بس انت عندك الترند مخترق انا لسه ههههههه
    https://forum.arabictrader.com/showt...=1#post2500804
    شوف ياغالى
    على العموم بكره هيحدد الحركه باقى الاسبوع يعنى على اخر الاسبوع الشمعه الاسبوعيه اكيد شكلها مش هيبقا كدا
    ربنا يسترها بس
    توقيع العضو

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17