للأسف ضرب الأستوب
Printable View
فرصه حققت هدفها
الملف المرفق 372819
ملحوظه مهمه : الفرصه على فريم الساعه وهو فريم غير معتمد على الطريقه ( اقل حاجه 4 ساعات) ولكني بحاول اجرب مع الفريم ده عشان نواجه ندره الفرص
المهم بقى ان الفرصه ديه بتدينا درس حلو
فيه تجمع مستويات فايبو ( 38 للموجه العامه + 50 ) و تجمع ( 50 للعامه+ 61 )
واختلفت الاراء او اتفقت على نقطه الدخول ( رأيي الشخصي الدخول مع حد الترند لاعتباره نقطه في المنتصف واول نقطه للدخول في حاله اعتماد التجمع الثاني " اللي بفضل اعتماده" )
ولكن نتفق على مراعه التجمع الابعد في تحديد الاستوب لوز ... والشارت يتحدث
فرصة أيضا قريبة على اليورو ين
الملف المرفق 374804
فرصه رائعه ويدعمها اعاده اختبار الترند الهابط المكسور
الملف المرفق 374807
مشكور اخي Khaled_wahed
واريد ان اسئلك والخبراء بهذه الطريقة هل هناك فتره محدده للترند ؟ او حجم الموجات مثلا هل هذه فرصه جيدة ام الموجات قصيره ؟ هل يمكن الاخذ بها ؟
http://im32.gulfup.com/AfUaK.png
http://im32.gulfup.com/AfUaK.png
تسلم يا استاذ
تسجيل حضور -- على بركة الله
استاذ خالد انا افضل الغاء صفقه اليورو ين لانه تم كسر ترند يومي
وعاد اختباره وبعدها كسر ترند 4 ساعات وانا صرت محتاار هههه
صح انها جميلة لكن ترند يومي مكسور انت شو رأيك ؟
http://im42.gulfup.com/aMUvY.png
http://im42.gulfup.com/aMUvY.png