صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 32
    الصورة الرمزية تلميذ الايام
    تلميذ الايام غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي هو لو قرأ في هذا المنتدى

السلام عليكم
    تحية طيبه لكم اخواني واصدقائي الاعزاء
    اسمحوا لي ان افضفض بعض الشي......كنت ماسك نفسي ان اتداخل في بعض المواضيع خشية ان اخطئ بحق احد وكمان خايف ان يصدر قرار بايقاف معرفي .
    على العموم هما كلمتين بس ويمكن خمسين على حسب الترند
    احنا في المنتديات العربيه عموما بنختلف في وجهات النظر وهذا شيئ صحي على اية حال ونزعل من بعض ونرجع نتصالح . لكن لم يسبق ان نظر اي منا للاخر نظرة استعلاء وتكبر . وان حدث هذا الشيئ من عضو فان بقائه في المنتدى لا يتعدى ايام ويصبح خارج الاسوار .
    الآن لدينا في المنتدى من هذه العينه شخص (الله يستر علينا وعليه) لايرى ابعد من نظارته !!
    المشكلة انه داخل على المنتدى وهو شايف نفسه امبراطور زمانه في تحليل معين طلع مش عارف ابسط اساسيات هذا التحليل (هنا انا تعاطفت مع هذا المسكين)بالاضافة الى انه لديه الاستعداد ان يفتي بأي شي يخطر على بالك . وما زاد الطين بله انه تجاوز الخطوط الحمراء على الفوركسيين العرب بنقدهم والتقليل من قدرهم(هو لو قرأ في هذا المنتدى وتعرف على ابداعات ومساهمات الاعضاء من مؤشرات واستراتيجيات اصبحت عالميه لما تجرأ عليهم بهذا الشكل الفض)
    ختاما: يسمح بالفضفضه بدون ذكر اسماء . لعل وعسى من اقصده في ما ذكر اعلاه ان يعدل من اسلوبه ويكون شخص محترم ويعرف مستواه و ترتيبه كم بين الاعضاء المبتدئين .
    توقيع العضو
    Student of days

الصورة الرمزية الوزير
    الوزير غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هههههههههههههههههههههههههاهههههههه معروف ياباشا وانا بنفسي مستغرب انه يفتح اكثر من عشر مواضيع ولما توصل لنهاية الموضوع ماتطلع بنتيجه

لكن مع الايام سيختفى كما اختفى غيره .......... ويبقى الاساتذه اللذين لديهم علم وخبره

الصورة الرمزية youness29677
    youness29677 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليك
    معك ألف حق و لكن الله مع الصابرين

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

يانهار ابيض
    ده المنتدى كله ملاحظ بقا
    انا من امبارح اكتر من اخ بيكلمنى بنفس الموضوع

صراحه اختلفت مع اخوه كتير هنا حتى لو مش بفتح معاهم كلام بس مفيش واحد فيهم تطاول او غلط فى حد ابدا
    اما الى بيحصل دلوقتى شى غريب ولازم الاداره تخليه يهدى اللعب علشان المنتدى يفضل هادى
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

الصورة الرمزية EakaTrading
    EakaTrading غير متواجد حالياً عضو نشيط

الله يهديكم جميعا إن شاء الله
    اسمحلي اقول لك حتى لو اخوك غلطان لا تنهره ولا تعاتبه فقط ( إدعيله بالهداية )
    ما تدري دعوه منك او من اي إنسان بظهر الغيب تستجاب وينصلح حاله وحال البشر ... والله ولي التوفيق

الصورة الرمزية wolfkamikaz
    wolfkamikaz غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الله يهدي اخي
    و والله لو كان سر كل شيء في يدي ما فعلت كما فعل
    الله يهدي و يسامح
    مش عارف اخرته فين بالظبط بس لا يهمك

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تلميذ الايام مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    تحية طيبه لكم اخواني واصدقائي الاعزاء
    اسمحوا لي ان افضفض بعض الشي......كنت ماسك نفسي ان اتداخل في بعض المواضيع خشية ان اخطئ بحق احد وكمان خايف ان يصدر قرار بايقاف معرفي .
    على العموم هما كلمتين بس ويمكن خمسين على حسب الترند
    احنا في المنتديات العربيه عموما بنختلف في وجهات النظر وهذا شيئ صحي على اية حال ونزعل من بعض ونرجع نتصالح . لكن لم يسبق ان نظر اي منا للاخر نظرة استعلاء وتكبر . وان حدث هذا الشيئ من عضو فان بقائه في المنتدى لا يتعدى ايام ويصبح خارج الاسوار .
    الآن لدينا في المنتدى من هذه العينه شخص (الله يستر علينا وعليه) لايرى ابعد من نظارته !!
    المشكلة انه داخل على المنتدى وهو شايف نفسه امبراطور زمانه في تحليل معين طلع مش عارف ابسط اساسيات هذا التحليل (هنا انا تعاطفت مع هذا المسكين)بالاضافة الى انه لديه الاستعداد ان يفتي بأي شي يخطر على بالك . وما زاد الطين بله انه تجاوز الخطوط الحمراء على الفوركسيين العرب بنقدهم والتقليل من قدرهم(هو لو قرأ في هذا المنتدى وتعرف على ابداعات ومساهمات الاعضاء من مؤشرات واستراتيجيات اصبحت عالميه لما تجرأ عليهم بهذا الشكل الفض)
    ختاما: يسمح بالفضفضه بدون ذكر اسماء . لعل وعسى من اقصده في ما ذكر اعلاه ان يعدل من اسلوبه ويكون شخص محترم ويعرف مستواه و ترتيبه كم بين الاعضاء المبتدئين .
    بارك الله فيك اخى الكريم
    والله ثم والله حالا كنت هدخل منتدى اللجنة الاستشارية وكنت هكتب موضوع اطلب فية شطب او بمعنى اصح طرد هذا الشى المستفذ الى اقصى الحدود ولو هتطرد انا فيها مش مهم بصراحة فاق كل الحدود
    تطاول على اساتذتة اللى مهما كان عندة من علم فهو صفر على الشمال جنبهم لا واية بيقولك كمان انا تحليلاتى 90% خطا طبي يا سى دلبرت باشا بتعمل اية هنا اسكت بقة واسمع كلام الاساتذة عشان تتعلم صح وتبطل تفتى لا وكمان بيكلم اخ لينا وبيقولة انت ازاى صابر على المنتدى وبتكتب فية الا الباشا مستغرب طيب يا سيدى ما بسلامة من هنا اذا كان هذا المنتدى بأساتذتة اقل منك علما وانت شايف نفسك بورم وفقية
    لا وكمان بيفتى فى التاريخ على الفراعنة د انت مشكلة دة انت بصراحة عايز تتعلم الاحترام الاول وبعدين تبدا تتعلم من الصفر كل حاجة انا اسف انى طلع منى هذا الكلام بصراحة لكن انا اتخنقت منة خالص ومن اسلوبة الزفت اوى مع الناس
    انا اطالب الادارة انها تطردة دة مينفعش يدخل هنا فى هذا المنتدى المحترم لانة عكس ذلك تماما
    تحياتى اخى تلميذ الايام

الصورة الرمزية تلميذ الايام
    تلميذ الايام غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

بارك الله فيك اخى الكريم
    والله ثم والله حالا كنت هدخل منتدى اللجنة الاستشارية وكنت هكتب موضوع اطلب فية شطب او بمعنى اصح طرد هذا الشى المستفذ الى اقصى الحدود ولو هتطرد انا فيها مش مهم بصراحة فاق كل الحدود
    تطاول على اساتذتة اللى مهما كان عندة من علم فهو صفر على الشمال جنبهم لا واية بيقولك كمان انا تحليلاتى 90% خطا طبي يا سى دلبرت باشا بتعمل اية هنا اسكت بقة واسمع كلام الاساتذة عشان تتعلم صح وتبطل تفتى لا وكمان بيكلم اخ لينا وبيقولة انت ازاى صابر على المنتدى وبتكتب فية الا الباشا مستغرب طيب يا سيدى ما بسلامة من هنا اذا كان هذا المنتدى بأساتذتة اقل منك علما وانت شايف نفسك بورم وفقية
    لا وكمان بيفتى فى التاريخ على الفراعنة د انت مشكلة دة انت بصراحة عايز تتعلم الاحترام الاول وبعدين تبدا تتعلم من الصفر كل حاجة انا اسف انى طلع منى هذا الكلام بصراحة لكن انا اتخنقت منة خالص ومن اسلوبة الزفت اوى مع الناس
    انا اطالب الادارة انها تطردة دة مينفعش يدخل هنا فى هذا المنتدى المحترم لانة عكس ذلك تماما
    تحياتى اخى تلميذ الايام
    أخي العزيز عمرو شكرا لمشاركتك
    واتفهم تماما شعورك لكن رجاءا بدون تلميح خلي الموضوع كمان ساعة عشان لو حد عاوز يفضفض ويطلع اللي في صدره قبل ما يتقفل الموضوع .
    الشكر موصول لجميع الاخوه الذين شاركونا في مداخلاتهم
    توقيع العضو
    Student of days

الصورة الرمزية order777
    order777 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

على فكره ياجماعه مش لازم كل اللي يقول معلومه تكون كامله عنده يكفي اوي انه يقول
    معلوماته بالطريقه اللي تعجبه مادام نيته سليمه ومش عاوز مصلحه من عرض معلوماته
    وانا عن نفسي استفدت من معلوماته دي كتير وحتى لو هيا مش كامله بس هيا مجرد اضواء وافكار
    ممكن تساعد في تطويرافكارنا ونظرتنا للسوق
    دايما اللي عاوز ينجح في السوق ده ميستهينش بأي معلومات ولو غريبه او بسيطه

الصورة الرمزية dr_moh_madkor
    dr_moh_madkor غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا ارى ان ندعى له بالشفاء
    واضح جدا من اسلوبه و كلامه انه مريض نفسيا

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تلميذ الايام مشاهدة المشاركة

أخي العزيز عمرو شكرا لمشاركتك
    واتفهم تماما شعورك لكن رجاءا بدون تلميح خلي الموضوع كمان ساعة عشان لو حد عاوز يفضفض ويطلع اللي في صدره قبل ما يتقفل الموضوع .
    الشكر موصول لجميع الاخوه الذين شاركونا في مداخلاتهم
    طيب تمام انك متفهم شعورى اخى تلميذ الايام
    ولية بدون تلميح ؟ ما المنتدى كلة تقريبا عارفة لية احنا كدة بنخاف على شعور الاخرين وهم والا سميع والا مجيب طايحين فى الكل وبدون احترام خالص وكلام متناقض تماما يا اخى الكريم والله هو نفسة مش عارف هو عايز اية اهة فتى وتخبيط وخلاص لا يا اخى فية حدود للنقاش والتحاور وبادب كمان واللى يحيد عن الادب لازم ياخد على دماغة عشان يقف عند حدة المنتدى فية ناس محترمة وناس بتفيد الاخرين لما يخبط فيهم وبكل قلة ادب يبقى التعامل معاة ازاى ياباشا قولى انت بقة

الصورة الرمزية wolfkamikaz
    wolfkamikaz غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة order777 مشاهدة المشاركة
    على فكره ياجماعه مش لازم كل اللي يقول معلومه تكون كامله عنده يكفي اوي انه يقول
    معلوماته بالطريقه اللي تعجبه مادام نيته سليمه ومش عاوز مصلحه من عرض معلوماته
    وانا عن نفسي استفدت من معلوماته دي كتير وحتى لو هيا مش كامله بس هيا مجرد اضواء وافكار
    ممكن تساعد في تطويرافكارنا ونظرتنا للسوق
    دايما اللي عاوز ينجح في السوق ده ميستهينش بأي معلومات ولو غريبه او بسيطه
    هذا ان كان لا يستحقرك فاهلا به
    اخي انه يضحك على اي معلومة تخالف رأيه و دون نقاش يقول العقول العربية متصخرة
    اذا كنا هكذا لماذا الغرب اساتذته محتاجون لنا في كل شيء
    ارجع بالتاريخ
    الاعداد بداياتها
    استراتيجيات الحرب
    الفلك و تطويره
    وووو
    هل هم الغرب
    ام شيل النقطة
    العرب

الصورة الرمزية السلاحف
    السلاحف غير متواجد حالياً عضو نشيط

يا اخوه لا يمكنكم ان تكسبو المعركه بهذه الطريقه،

ماذا سيقولون عنا، اننا خسرنا التحليل على الشارت،

واتجهنا للاداره واللجنه الاشتشاريه،

يجب ان نجهز تحاليلنا على الشارت،

امام تحاليله على الشارت،

توقعاتنا امام توقعاته،

هل تتفقون معي...
    توقيع العضو
    لَا إِلَه إِلَّا أَنْت سُبْحَانَكــ إِنِّي كُنْت مِن الْظَّالِمِيْن

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

بارك الله فيك اخى الكريم

تحياتى اخى تلميذ الايام
    باشا شوف كنا بنكلم من شويه وامبارح فى ايه سبحان الله المنتدى كان تقريبا هادى وزى الفل اقل من 24 ساعه تحس فى حاجه غلط
    لا وايه احنا باجازه بتهيالى لو السوق فاتح كان فى ناس هتيجى من المنتديات المجاوره وتشارك فى الموضوع ده من الاستفزاز

المهم هدى لانى متخيل شكلك ووانت بتكتب المشاركه وشويه التحبيش بتاعتك ^_*
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

الصورة الرمزية dr_moh_madkor
    dr_moh_madkor غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السلاحف مشاهدة المشاركة
    يا اخوه لا يمكنكم ان تكسبو المعركه بهذه الطريقه،

ماذا سيقولون عنا، اننا خسرنا التحليل على الشارت،

واتجهنا للاداره واللجنه الاشتشاريه،

يجب ان نجهز تحاليلنا على الشارت،

امام تحاليله على الشارت،

توقعاتنا امام توقعاته،

هل تتفقون معي...
    واين هى تحليلاته يا غالى
    كل شارت يضعه ممتلئ بالخطوط اتحداك ان تجد نقطه على الشارت يمكن ان يرتد منها السعر دون ان يلمس احد هذه الخطوط

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17