ملاحظة مهمة جدا :
اي اغلاق خمس دقائق لليورو تحت 3360 والباوند تحت 5730 ان شاء الله هبووووووط لهم ...بشرط عدم العودة للاغلاق فوق نفس الارقام لخمس دقائق..
Printable View
ملاحظة مهمة جدا :
اي اغلاق خمس دقائق لليورو تحت 3360 والباوند تحت 5730 ان شاء الله هبووووووط لهم ...بشرط عدم العودة للاغلاق فوق نفس الارقام لخمس دقائق..
سبحان الله فتح قاب لتحت ... ههههههه شكلة سمعني
وانت من اهله
برنانكي حيتكلم الساعة 3 ....خلوا بالكم ضرووووووري ...واي امر يتفعل بعد تحقيق 20 نقطة يتم نقل الاستوب لنقطة الدخول ...
بارك الله فيك وانت من اهل الخير يا ابو الجود
السلام عليكم جميعا
اسبوع موفق باذن الله
سلامتك ابو جواد ان شاء الله معافى
نوم العوافي وقدامك ألف عافية يابو جواد
baraka allaho fiiik
ya abu jawad rouuuuuuu7 naaam
khouya mido si tu veux momkin dgol liya tu pense koi maintenant sur le march pour eur/usd !!!!!!!!! et merci :)
see you tomorrow
medo rani dekheltk 3endi f l msn mais tu n a pas connecté , , et desolé hitach je repond pas pour ton letter , hitach j ai pas 50 mocharaka pour inviter les messages perso , mais rani en ligne daba sur msn khouya , j hattend en la bas
الله يسامحك .... في بذور خير موجودة بمنتدانا
ورحم الله الوافي وأسكنة فسيح جناتة ... ولا اذكر أنة طلب مقابل لجهودة وعمل كثير لاجل الاعضاء في المنتدى
يا اخي الكريم لغاية هاى اللحظة ما شفنا خسارة مع ابو جواد والحمد لله وادام الله عزة
في هذا المنتدى تجد روح الزمالة والحرص والغيرة والشهامة عند الجميع ... بدون أستثناء
السلام عليكم
شكر للاستاذ/ عيد العامرى على نصيحته
اولا :نرمى المنتديات وراء ظهورنا ونشتغل معاك بتوصياتك بفلوس يعنى ولا ببلاش
ثانيا :هل تابعت توصيات الاخ الفاضل ابو جواد وخسرت معاها وهل قرأت قصته وخسائرة السابقة وعهدة بالحرم ان يكتب توصياتة لله
ممكن فى ناس ماعندهاش حاجة لله ولا بتعترف ولابتثق فى أحد
عموما ربنا يوفقك ويغنيك عن توصيات المنتدى او بالاخص الباب اللى كتبت فية وخلينا أحنا مع أخونا أبو جواد
تمنياتى بالتوفيق
الله يكرمك يا خي ابو جواد ويشفيك ان شاء الله
هذه اول فرصة تحققت وجابت الهدف 40 نقطة بالظبط بالنسبة لاسراتيجية اليورو
الله ينور يا باشا
اصبحنا واصبح الملك لله
اسبوع موفق ان شاء للجميع
ومبروك عليكم اول فرصة للاستراتيجية الجديدة لليورو
::دعاء دخول السوق::
(لا إله إلا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد يحيى ويميت وهو حي لايموت بيده الخير وهو على كل شي قدير)