نايمين نايمين نايمين
كويس بكل فخر دخلت بيع على اليورو ين واليورو دولار بيع من امبارح ومعملتش تيك بروفيت ولا ستوب لوز قولت اجرب حظى :) ويا ريتنى ما جربته
عاكسين عليا كل واحد 150 نقطة
oh my god
خليكو نايمين بقى
Printable View
نايمين نايمين نايمين
كويس بكل فخر دخلت بيع على اليورو ين واليورو دولار بيع من امبارح ومعملتش تيك بروفيت ولا ستوب لوز قولت اجرب حظى :) ويا ريتنى ما جربته
عاكسين عليا كل واحد 150 نقطة
oh my god
خليكو نايمين بقى
ليه الباوند يا أورفانت خلاّني نام ؟
انا صاحي من يوم الخميس بندب حظي .. علقان من 1.5800 ولولا بعض الصفقات الخاطفة على طريقة الباشا ابو جواد كان الرصيد بخبر كان
اعتقد انه دلوقتى فرص للتصحيح يعنى البيع على الكل ...... او على الاقل ده تمنياتى
[QUOTE=orvant;1900183]اعتقد انه دلوقتى فرص للتصحيح يعنى البيع على الكل ...... او على الاقل ده تمنياتى....
(ما اعتقد ينزل على طول اليورو .... ممكن يذبذب وينزل بهدوء)
يا عم اوووووووورفنت
انته فين يا عم
اسمع بقى لما تيجي تقفل العقود كلمني ,,, عشان ادخل معاك ,,, يا اربحك ويا تربحني هههههههههههههه
السلام عليكم
مساء الخير
هو السوق دلوقتى هدي شويه من الذبذبه ولا انا اللى هديت شويه ؟
حاسس ان العمليه اصبحت مستقره
عارف لما تبقى سايق عربيه اوتوماتيك وماشى على 70 كيلو وتدوس بنزين للاخر مره واحده الموتور بيجمع والعربيه تسحب جامد معاااك اهو السوق بيعمل كدا بيدوس بنزين ويا اما هيسحب ويكمل زى ماهو يا اما الموتور هيفوت ويتحرق وينززل لتحت تانى واتمنى انه يفوت وينزل
من فضلكم ممكن حد يفهمنى ايه هو مشروع التدبيله
دلوقتى هرفع نسبة المخاطره وهدخل صفقات ب30 سنت :) بدل عشره سنت