صبح صبح يا عم أورفانت
ايه .. دماغك ديه معجونة بمية إيه ؟
لازم ولا بد من التأليف يعني :)
يا سيدي ربنا يرزقك ويرزق الجميع
أنا شايف ما فيش حد من فريق المناضلين يتابع اليورو رن
طيب حطونا في الصورة يعني
طيب صباحو الجميل على الجميع :)
Printable View
صبح صبح يا عم أورفانت
ايه .. دماغك ديه معجونة بمية إيه ؟
لازم ولا بد من التأليف يعني :)
يا سيدي ربنا يرزقك ويرزق الجميع
أنا شايف ما فيش حد من فريق المناضلين يتابع اليورو رن
طيب حطونا في الصورة يعني
طيب صباحو الجميل على الجميع :)
يا خسارة فاتتني هالصفقة
سؤال
لو السعر ( لا سمح الله) رجع لمنطقة الدخول ممكن ندخل بالصفقة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مع الشكر
انا متابع يااوفر نت متخافش لاكن انته لما قلت قفل خمس دقايق فوق قلتلك لسه ضارب الترند فأحتمال كبير يهبط والحمدلله دخلت كمان في المجنون وسنه سعيده للكل انشالله
انا رايح انام شويه بالتوفيق ليكو جميعا
صباح الخير يا اخوان ايه اللي حصل في صفقة المجنون ههههههههههه و الله أصبحت أخاف منك يا أبو جواد ماشاء الله
اللهم صلي على سيدنا محمد وعلى آل سيدنا محمد
اللهم لا حسد
اللهم لا حسد
عيني عليك باردة يا أبو الجوووووود
روووووح يا حبيب القلب والكل داعيلك :)
يا عمي أورفانت ..
أنا اللي فهمتو إنو نحنا بنئدر نفوت على استراتيجية اليورو رن بعد الخامسة فجراً إلى العاشرة ليلاً كل يوم ما عدا يوم الاثنين ... صح ولا أنا غلطان ؟
والنبي ما تئوليش أراجع الصفحة 1000 ههههههههه
صح اخي ابتداء من الساعة 5 صباحا
شو يا عم جنوبي
إنت بلشت يورو رن ولا لسه ؟
هلق وعيت بعد ما شربت قهوة حتى شوف شي