طيب الله يكرمك انا بايع من 1.0072 تنصحنى اعمل ايه معلش ؟
Printable View
يا ابو جواد مش رديت عليا شكلك مش خدت بالك من سؤالي هقولك تاني
ممكن تحليلك للكبيل انا مشتري الكبيل هل هو صاعد ام هابط
يا ابو جواد اقترب تفعيل اليورو من 3168 ومنتظرين نتيجة الاستراتيجية الجديدة
يا شباب أنا فتحت حساب حقيقي يوم الأربعاء الماضي ولم أدخل في أي صفقة حتى الآن لكني متابع للتحليلات وأجدها مناسبة وأنوي البدء بالعمل من يوم الاثنين وأود المساعدة في أن يكون أول عقد فاتحة خير
ومن ناحيتي أنا لست بالشخص الطماع لكن أتمنى أن أحقق 1% واحد بالمئة ربح من أصل الحساب في اليوم فهل هذا ممكن
أرجو الرد
يا شباب أنا فتحت حساب حقيقي يوم الأربعاء الماضي ولم أدخل في أي صفقة حتى الآن لكني متابع للتحليلات وأجدها مناسبة وأنوي البدء بالعمل من يوم الاثنين وأود المساعدة في أن يكون أول عقد فاتحة خير
ومن ناحيتي أنا لست بالشخص الطماع لكن أتمنى أن أحقق 1% واحد بالمئة ربح من أصل الحساب في اليوم فهل هذا ممكن
أرجو الرد
ابو جواد دونت كلوز راح تكتبها اليوم او لغيتها
يمكن يا اخى العزيز بسهولة ان تكسب اكتر من ذلك اتبع انت فقط والتزم بتوصيات ابو جواد والاهم من ذلك ادارة راس المال ادخل بعقود صغيرة فى الاول وان شاء الله الارباح فى زيادة واكثر من النسبة التى تطلبها ----- ابو جواد انا هوفر عليك الرد على الاسئلة البسيطة وركز انت فقط فى التوصيات والتحليل واترك لى وللاخوة الرد على الاستفسارات لاخواننا الجدد والقدامى
خلاص قفلوا الموضوع شباب ...انتهى ...