رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horse
السلام عليكم
بالتوفيق ان شاء الله
لو سمحت اخ خالد رايك باليورو دولار؟؟ هل ممكن ان يهبط الى 2155 ؟ و ما اقصى ارتفاع؟
رايك اخ خالد................
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
بسم الله الرحمن الرحيم
الباوند دولار
نصف عقد
بيع من السعر الحالي 1.5064
الاستب 1.5120
الهدف 1.5010
والله يوفق الجميع
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
بسم الله الرحمن الرحيم
الباوند استرالي
عقد
شراء من السعر الحالي 1.7195
الاستب 1.7130
الهدف 1.7275
والله يوفق الجميع
ملاحظه امر البيع يبقى كما هو
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horse
السلام عليكم
بالتوفيق ان شاء الله
لو سمحت اخ خالد رايك باليورو دولار؟؟ هل ممكن ان يهبط الى 2155 ؟ و ما اقصى ارتفاع؟
وعليكم السلام
حاليا اليورو دولار امامه دعم قوي جدا عند 1.2290 او قريب منها
اغلاق تحت الدعم سوف يذهب الى الدعم الاقوى على الاطلاق وهو 12150
غير كذا هو صاعد وبقوه وربما نشاهد 1.2600 قريبا في حالة صمود الدعم الاول 1.2290
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحربي خالد
وعليكم السلام
حاليا اليورو دولار امامه دعم قوي جدا عند 1.2290 او قريب منها
اغلاق تحت الدعم سوف يذهب الى الدعم الاقوى على الاطلاق وهو 12150
غير كذا هو صاعد وبقوه وربما نشاهد 1.2600 قريبا في حالة صمود الدعم الاول 1.2290
مشكور اخ خالد
يعني لازم يغلق 4 ساعات تحت 2290 حتى يتاكد الهبوط؟؟
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحربي خالد
بسم الله الرحمن الرحيم
الباوند استرالي
عقد
شراء من السعر الحالي 1.7195
الاستب 1.7130
الهدف 1.7275
والله يوفق الجميع
ملاحظه امر البيع يبقى كما هو
مبروك
مبرووك
مبروووك
مبرووووك
مبرووووك
مبرووووووك
:015::015::015:
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحربي خالد
بسم الله الرحمن الرحيم
الباوند استرالي
عقد ( النقطه مقابلها دولار)
تجهيز امر بيع من 1.7280
الاستب اغلاق اربع ساعات فوق 1.7435
الهدف 1.7130
والله يوفق الجميع
بسم الله الرحمن الرحيم
تفعل البيع
اللهم ارزقنا وانت خير الرازقيين
:hands::hands::hands:
استوبك شديد المره دى ليه يا شيخ خالد
:doh::doh:
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
يديك العافية يا استاذ خالد
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
الباوندضرب استوب بفرق الاسبريد فقط
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
رد: رحله من 100 دولار ( للمغامريين )
فينك يا شيخ خالد
الى بنكسبه باليمين الكيبل بيقسم فيه بالشمال
:0006::0006:
والباوند استرالى عاوز يطير
رايك يا باشا
انا عن نفسى خرجت ب 20 بيب منه لحد متيجى
:0023: