اقتباس:
طالما فيها عزومة انا في المعرض يو السبت القادم نقفل المعرض مع الشباب
لا تنسانا في الصور يا رشدي :0023:
Printable View
اقتباس:
طالما فيها عزومة انا في المعرض يو السبت القادم نقفل المعرض مع الشباب
لا تنسانا في الصور يا رشدي :0023:
سؤال لولبي
معرض الكتاب فيه كتب
معرض المدارس لبس وكشاكيل وأقلام وفيه معارض كمبيوتر وسجاد و و و
انما الفوركس والبورصة معرضهم فيه ايه؟ استراتيجيات ومؤشرات واكسبرتات أساسا كل الشغل في الدماغ
ياريت حد يفيدني عشان أشوف ممكن أروح أو لأ
1000 مبروك على النسخة الجديدة من الكتاب
&
اصدق الامنيات بالتوفيق للقائمين على شركة المتداول العربي
تقبلوا فائق التقدير والمحبة،،،،،
الصور يا عزب بارك الله فيك مش لازم تشويق كثير
الحمد لله على لقاء الاحباء
سلامى للجميع والى الا خ الغزيز محمد عزب وربنا يوفقك فى الامتحانات ان شاء الله يكون لنا لقاء اخر حتى لو فى مقر المنتدى بالدفى
سؤال لولبي رقم 2:
المعرض بيقفل الساعة كم؟؟
أتمنى حد يرد على السؤالين
المعرض بيغلق 10 مساءا
ما شاء الله الف الف مبروك على هذا الأزدهار و الحدث الهام بالنسبة لنا جميعاً اعضاء منتديات التداول العربي
و اتمنى لو يتم وضع نسخه الكترونية فى المنتدى لمن ليس بأمكانهم الذهاب للمعرض نظراً للمقيمين خارج القاهره مثلي ، ولكم جزيل الشكر واللآمتنان والتقدير على هذا العمل العظيم .
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الأول سلامى وتحياتى للإدارة والمشرفين فى الموقع بسم الله ما شاء الله بجد حاجة تحفة انا اول مرة احضر معرض انا قضيت وقت جميل جدا واتعرفت على ناس كويسة واكتسبت معلومات جديدة ان شاء الله تفيدنى فيما بعد كمبتدىء
طبعا من الناس اللى اتشرفت بمعرفتهم صديقى محمد العزب الراجل المحترم واستاذ وليد الحلو وانا بتعامل معاة لأول مرة ولمست فيه انة شخص متواضع جدا واجتماعى والشباب كلهم وكمان شوفت استاذ سمير صيام بس فجأة اختفى من قدامى كان نفسى اروح اسلم عليه عموما ان شاء الله متعوضة وانا اتشرفت بحضورى للمعرض والمتداول العربى منور فيه مفيش شك .
تحياتى لكم ، محمد الخميسى
اولاا مبروك للمتداول على الكتاب الجديد فعلاا ممتاز كان نفسي اجيبو بس عندي امتحنات وخوفت منو بصراحه ثانياا احب اشكر جميع المشرفين بجد ناس في غاية الاحترام والزوق مشوفتش كده في حياتي بجد انا روحت واستافدت منهم جداا في حجات كتير وبالاخص الاستاذ وليد عبدالرحمن راجل زوق بمعنى الكلمه وبجد اللي مراحش هيخسر كتيير
عملنا مناورة تكتيكية قلنا هانحضر يوم السبت
ورحنا المعرض الجمعة :0023:
ان شاء الله تكون الجايات اكثر يا رانيا
والصور لا تقلق بشأنها يا عبد الكريم فالأخوة بالشئون الاعلامية ينشرونها تباعا
اقل ما يقال كنا وسط اخواتنا
وسعداء جدا بكل دقيقة قضيناها مع كل الأخوة والزملاء
ومن نجاح الي نجاح دائما ان شاء الله