أنا بصراحة أول مرة أسمع عنها
سيبني يوم كده ولا إتنين لغاية لما أفهمها و أقولك رأيي
Printable View
أنا بصراحة أول مرة أسمع عنها
سيبني يوم كده ولا إتنين لغاية لما أفهمها و أقولك رأيي
بقولك يايوسف الحساب التانى كنت عاوز اخلص فى الدعم وارجع اخد تانى لما يطلع ايه دعم اليورو اللى اخلص من عنده عاوز اجرب الطريقه ده
أنا قريت فيه دلوقتي شوية يا عماد
و أنا شايف إنه موضوع جميل
وهحاول اقرأ فيه أكتر و أفهمه كويس
--------
بس إنت عارف إن الواحد مشغول الايام دي
-----------
و بإذن الله كام يوم كده وأكون فهمت الموضوع من الـ أ للـ ي
ايه دعم اليورو القوى
اليورو كان عنده دعم 2255
دعوم اليورو بالترتيب من السعر الحالي
1.2239
1.2169
1.2122 أخطر و أصعب دعم في الوقت الحالي
الله أكبر
انا عندى 229
202
177
يا اخي ركز في الباونداقتباس:
انا عندى 229
202
177
إحنا في إية ولا في إية ؟
لأ يا عماداقتباس:
انا عندى 229
202
177
يبقى إنت راسم الفيبو غلط
حط مؤشر zig zag على الشارت وهو يعرفك القمة و القاع
إللي ترسم عليهم الفيبوناتشي
يارب
إن شاء الله كل شوي لو جديد
وإن شاء الله الأخبار لصالحنا وإن شاء الله هالأسبوع نشوف 1.40 يارب
الاسبوع خلاص مافضلش فيه الا يوم ونص