يارب يايوسف اعتقد ان مستوى 1.3960 هيوقفة شوية ويرخم حبتين قبل مايجيب
1.3750 ومن بعدة 1.3450 ان شاء الله اية رايك؟:013:
Printable View
بالرغم من إن الخبر سلبي على الدولار
إلا إن اليورو و الباوند فشلوا في الإرتفاع أمام الدولار
وكان المستفيد الوحيد هو الفرنك
اية رايك يايوسف فى 1.4460 اللى ذكرتها كنقطة تصحيح ياترى استفدت منها والا اية؟
والله يا عمرو أنا حاليا مش شايف هبوط أبعد من 1.3960اقتباس:
يارب يايوسف اعتقد ان مستوى 1.3960 هيوقفة شوية ويرخم حبتين قبل مايجيب
1.3750 ومن بعدة 1.3450 ان شاء الله اية رايك؟
بس ربنا يسهل لما يوصلها نشوف ساعتها ... يعني ممكن يصحح منها أو يكمل هبوط
الله أعلى و أعلم
كنت نايم :)اقتباس:
اية رايك يايوسف فى 1.4460 اللى ذكرتها كنقطة تصحيح ياترى استفدت منها والا اية؟
ما بحبش موضوع الأوامر المعلقةاقتباس:
ههههههههههه طيب لية مش بتحط اوردرات قبل ماتنام؟
بحب الدخول يدوي
وبعدين أنا عندي حاليا 4 عقود بيع
منهم عقدين من فوق 1.45
كفاية عليا كده عشان المخاطرة ما تعلاش
ممكن نعزز بيع من هنا
أنا عن نفسي مش عزز بيع قبل إغلاق 4 ساعات أسفل 1.4205اقتباس:
ممكن نعزز بيع من هنا
الواحد لو معاه 5000 دولار ياخد فى اليورو ين شارى على طول النقطه بدولار
والله أعلم لسه أمامه مستويات 107.70 و ممكن يزور 100.70
أنصحك بالإبتعاد عنه هو والمجنون
الاسترلينى بدء الانهيار
كل لما نقول خلاص يطلع تااااااااااااانى
المشكلة إنه كل لما يوصل 1.4250 في متاجرين بيدخلوا شراء عليهاقتباس:
كل لما نقول خلاص يطلع تااااااااااااانى
لغاية دلوقتي مش مصدقين إنه ممكن يوصل 1.37
إستنى لما نشوف بعد لما بريطانيا ( لندن ) تخرج من السوق بعد 20 دقيقة
ونشوف إيه إللي هيحصل