الاسترلينى ناوى يصحح تانى والا ايه
Printable View
الاسترلينى ناوى يصحح تانى والا ايه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيب كنج تجاوز القمه1.4510 اتوقع الصعود للهدف الثاني الذي ذكرته في مشاركتي السابقه على العموم اول مقاومه امام الباوند هي 1.4640
نصيحة لنفسي :من الخطاء مخالفة التنرد العام وهو هبوط في
الكيبل ،كن حذر في المضاربه مع الصعود التصحيحي:eh_s(7):
يوسف الاسترلينى لو كسر 1.45 ممكن يوصل لحد سعر كام
إزيك يا عمرو عامل إية ؟اقتباس:
اة ممكن بس مش معنى دة انك تخش عكس الترند ياعماد البيع افضل سيبة يصحح وخش من نقطة حلوة وانا افضل انة يخلص تصحيح على الاربع ساعات احسن لانة لسة مخلص والله اعلم
ده فعلا إللي أنا بقوله
إن الباوند لم ينهي التصحيح على الـ 4 ساعات حتى الأن
وعموما أنا بالنسبة لي كل ما يصحح أكتر كل لما يبقى أفضل للبيع
وبنفس الهدف 1.4000 كهدف أول