اخوي جوجل اعتقد فيه فرصه بيع للدولار ين عطنا نظرتك لها
Printable View
اخوي جوجل اعتقد فيه فرصه بيع للدولار ين عطنا نظرتك لها
الباوند على معتقد تأكد البيع فيه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الف مبروك نجاح التوصيات والف مبروك لاخونا ابو زايد الدعاء بظهر بالغيب
اولا انا عاتب على ابو زايد لانه ماتصل علي وقاللي على التوصيات :016: مع ان تلفوني الناس كلها عارفته :0021:
ثانيا ياشباب ماتلاحظون ان ابو زايد تأخر عن الدوام اليوم خايف تكون راحت عليه نومه :doh:
شرايكم نروح نصحيه للدوام :boxing:
حبيت امزح معاكم على الصباح
ياجعل ايامكم كلها ارباح بارباح
ويوفق اخونا ابو زايد دنيا واخره يارب
ودي وتقديري
السلام عليكم
شكرا يا ابو زايد وهدف ممتاز ننتظر المزيد
خــــلاص يا غــــــالى...
انت تفتــــح أربع عقــــود.. وتخلى هدف العقد الأول (زايــــد) إن شــاء الله وهـــدف العقد الثانى (زيــــــاد) وهـــدف العقــد الثــالث (زيــــد)...
والعقــد الرابـــع تخلى الاســتوب بتاعه على (زيـــد) وتســـيبه يروح وين ما يــروح...
:0023::0023::0023:
صـــباح الخـــير والرزق الوفير بإذن الله...
اليورو دولار للبيع ام للشراء يا اخوان ؟
صباح الخير على الجميع ان شاء الله ويوم موفق وسعيد على الجميع
ما شاء الله ولا قوة الا بالله
روح يابو زايد الله معاك
سلامات للجميع
الظاهر اليوم مافي توصيات ؟؟؟ طال الانتظار
بسم الله مشاء الله ولا حول ولا قوة الا بالله
العقد الاول حقق الهدف والعقد التانى بقا 110نقطة
بارك الله فيك يا ابو زايد وفى دماغك
نقفل العقد التانى يا جماعة ولا اية
ياجماعة بعد اذنكم انا لسه مبتدىء وعجبتنى التوصيات بس مش فاهم موضوع العقدين ده ممكن حد يفهمنى باستفاضة اكتر
ببساطة تفتح عقدين متساوين فى الحجم والعقد الاول هتحطله هدف اللى موجود فى التوصية
والتانى هتسيبه مفتوح وتحط الاستوب على نقطة الدخول اسمه عقد الطمع يعنى تسيبه يحصد فى الارباح
والاولانى خلاص حقق هدفه
وافتح اول الصفحة هتلاقى صاحب التوصية شرحها بالتفصيل
والى الامام يا روميل