احب اؤيدك :0031::0031::0031:
Printable View
السلام عليكم , متابع معاك انشاء الله , على فكرة السوق ممل جدا ويمكن هو دة اللى مخللى الاخوة مهنجين
اخى انا اعرف انك مشغول لو تحب وقت تانى للشرح مافى مشكلة
متابع معك انشاء الله
وعجبتني 30 نقطة انا بكتفي فيها
وشكر
اخوك جهاد عزام
السلام عليكم , متابع معاك انشاء الله
يا هلا بيك في موضوعي المتواضع
اعلم ان ما ساقوله ليس سهل ، لكن ارجو ان تعود لبدايه الموضوع من الصفحه الاولى لتتابع معنا الموضوع من بدايته .
الموضوع توصيات ، كما هو تعليمي لطرق جديده في عالم الفوركس
مبدأنا هنا لا تحاليل ولا شارتات ولا اخبار ولا خبره طويله لتوقع الاتجاه
اعطيت اول طريقه كانت على شمعةاليومي للمجنون
حققت ارباح الحمد لله على مدى اسبوعين ولا خساره و كل يوم ربح 30 نقطه ، اليوم فقط ربحوا 20 نقطه و اغلقناها قبل قليل
بعد ذلك تم الكلام عن نظريات واساسيات في التداول و تكلمت عن طريقه للربح من اكبر خبر مرعب في الفوركس وهو خبر البيرول
وطريقه لمعرفة اللو و الهاي المتوقع لكل فتره من فترات التداول
اليوم ساتكلم عن طرق تدعم طريقة شمعة اليومي و كيف اتوقع الاتجاه اكثر واكثر واكثر
يعني طول اليوم لما شخص حيقوللنا السوق طالع ولا نازل ، حتقدروا تجاوبوه ان شاء الله
" واخيرا أعوذ بالله من كلمة أنا و من كلمه لو "
شويه شويه حنعمل مجزره للفوركس كلها ، وعلى بختنا اليونان بدات تفلس هههههههه :doh::doh:
الان المتواجدوين 9 متابعين
نحتاج العاشر ، علشان نعمل ثوره 10 مارس هههههههه و نحتل الفوركس
الى الان فهمنا طريقه واحده على المجنون على الديلى
اتكلم عن نفسي
اخى العزيز انا متابع معاك من البداية ولكن كمتفرج اما الان فقررت المشاركة معاك اذا سمحت طبعا
انا متابع معاك ابو ملك
والله ودي اغلب الفوركس لانى من ضمن 90% الخاسرين