رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
سدد الله خطاك اخ محمود
وان شاء الله فيه مقاومة قريبة على المجنون لو كسرها يبقى وضح اتجاه السيولة فين قبل ميعاد الاخبار
وواضح انها تقريبا اتكسرت والسيولة فعلا في اتجاه الباوند:) ربنا يوفقك
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
ممكن تارجت يا كبير لاني مش هقدر اقعد لغاية الساعة 12 وكمان ازاي اعمل تارجت علي صفقة شورت في ماركتيفيا لاني كل لما احاول اعمل يلغيها
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chester
ممكن تارجت يا كبير لاني مش هقدر اقعد لغاية الساعة 12 وكمان ازاي اعمل تارجت علي صفقة شورت في ماركتيفيا لاني كل لما احاول اعمل يلغيها
اليورو والكيبل ان شاء الله 40 نقطة لكل زوج
باقى ازواح الدولار 30 مقطة لكل زوج
اوا التداول التجريبى اترك الهدف مفتوح مدام تجريبية
بالنسبة للتارجت اكيد حضرتك ببتعملو غلط
لو فاتح مثلا الدولار فرنك من 1.0616 يبقى هدفك
1.0584
تحياتى
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
باشا خبر الباوند جه ايجابي لكن النتيجة مزالت عكسية لحد دلوقت؟؟!!
ايه رايك في الموضوع دا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
ازاى عكسية استنى ارفعلك صورة من التوصيات يا مان حتى الان
http://www.viafy.com/uploads/9e28d93b8d.jpg
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
حبيبي انا قصدت بعد صدور الخبر لكن من وقت منزلت التوصيات ماشية زي الفل الحمدلله
بس للاسف انا فتحت صفقة على الاكونت الحقيقي بعد الخبر مباشرة .. شراء من نقطة 1.5042
وهو حاليا عند 1.5034 فايه رايك تتوقع انه يرتد .. ولا هيكمل نزول ولو هيرتد تتوقع اترتداده يكون لفين
معلش دائما بنتعبك معانا يا باشا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firegate
حبيبي انا قصدت بعد صدور الخبر لكن من وقت منزلت التوصيات ماشية زي الفل الحمدلله
بس للاسف انا فتحت صفقة على الاكونت الحقيقي بعد الخبر مباشرة .. شراء من نقطة 1.5042
وهو حاليا عند 1.5034 فايه رايك تتوقع انه يرتد .. ولا هيكمل نزول ولو هيرتد تتوقع اترتداده يكون لفين
معلش دائما بنتعبك معانا يا باشا
اولا يا مان من قبل الخبر بنص ساعة والباوند بيقوى لحد بعد الخبر
وان شاء الله طالع اكتر من كدة
هو بيشحن تحت يقوم كاسر فوق وهكذا
تحياتى
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
طمنتني ربنا يطمن قلبك .. اصل الاكونت على القد.. وبنحاول نقومه وهو مش حمل خبطة :)
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firegate
طمنتني ربنا يطمن قلبك .. اصل الاكونت على القد.. وبنحاول نقومه وهو مش حمل خبطة :)
التزم بادارة راس المااال اخى 10 % من راس المال
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
بسم الله الرحمن الرحيم
ولئن شكرتم لازيدنكم
صدق الله العظيم
تحديث نتائج صفقات اليوم
http://www.viafy.com/uploads/8ff091805f.jpg
+ 312 نقطة ولله الحمد
الرجاءاغلاق صفقاتكم الان وبارك الله فيما رزق
مع العلم سابقى على صفقاتى مفتوحة لكن بنسبة مخاطرة اعلى
تحياتى
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
:015: اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ashekforex
استاذي ما شاء الله عليك ربي يوفقك ويوفق الجميع واستاذنك ان اكون واحد من الاعضاء المشاركين
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
وااو..
الله يغفر لك يارب ويرحمك ويرحم والديك ويجعل نهاية مستقر دارك اعلى الجنات يارب..
.....................
يا اخي شو اقول...
الحمدلله والشكر له..ثم لك ولستراتيجيتك
اول مرة احقق نقاط مثل هذي..
احس انه الفوركس مجنون ..ويعطيني نقاط ويقولي خذ خذ خذ خذ
جزاك الله كل خير
تم الدخول على كل الازواج ...وما احلى الون الاخضر...خلوني اتامل هالون ..لني مليت كثر ما اتامل الاحمر لوولز
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
ياجماعه انا بصراحة دخلت ب__20% من راس المال ودي المره الاولى والاخيرة وانا بتاسف جدا من الباشا الكبير بس طبعا انا خرجت على ربح اتاسف مره اخرى للباشا وربنا يارب يكرمه ويرزقه في الدنيا ولاخره [IMG]http://store0.up-00.com/Mar10/74131749.bmp[/IMG]
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazen123
ياجماعه انا بصراحة دخلت ب__20% من راس المال ودي المره الاولى والاخيرة وانا بتاسف جدا من الباشا الكبير بس طبعا انا خرجت على ربح اتاسف مره اخرى للباشا وربنا يارب يكرمه ويرزقه في الدنيا ولاخره [IMG]
http://store0.up-00.com/Mar10/74131749.bmp[/IMG]
اولا الف مبروك يا مان ان شاء الله دايما خضرا يا مان
ثانيا ومش هوتهالك بعد دة انته داخل بحوالى 30% من قيمة راس مالك ودة خطر جدا ياريت مش تتكرر
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عملات 2010
وااو..
الله يغفر لك يارب ويرحمك ويرحم والديك ويجعل نهاية مستقر دارك اعلى الجنات يارب..
.....................
يا اخي شو اقول...
الحمدلله والشكر له..ثم لك ولستراتيجيتك
اول مرة احقق نقاط مثل هذي..
احس انه الفوركس مجنون ..ويعطيني نقاط ويقولي خذ خذ خذ خذ
جزاك الله كل خير
تم الدخول على كل الازواج ...وما احلى الون الاخضر...خلوني اتامل هالون ..لني مليت كثر ما اتامل الاحمر لوولز
الف مبروك اخى ان شاء الله دايما يا رب معانا خضرا فاخضر لان اللون الاخضر هو الزى الرسمى للورشة :0023:
تحياتى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Don Jwan
:015:
استاذي ما شاء الله عليك ربي يوفقك ويوفق الجميع واستاذنك ان اكون واحد من الاعضاء المشاركين
تشرف اخى وتنور الورشة