رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
النهاردة بجد موضوع أخونا عاشق أثبت إنه متميز عن أى مكان تانى
وربنا أنا كنت مبسوط جدا وأنا شايف الناس اتجرأت وابتدت تحلل وتدخل السوق بنفسها
ربنا يباركلك يا عاشق ويجازيك خير ......
أنا متابع موضوعاتك من الأول خالص......من ساعة مشكلة الأستاذ الظريف إللى سرق أفكارك ده
والله العظيم يا عم لو تعرف أنا كنت فين قبل ما أتابع معاكم ودلوقتى وصلت لإيه.....مش هتصدق
ألف شكر يا مان
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al hasan
النهاردة بجد موضوع أخونا عاشق أثبت إنه متميز عن أى مكان تانى
وربنا أنا كنت مبسوط جدا وأنا شايف الناس اتجرأت وابتدت تحلل وتدخل السوق بنفسها
ربنا يباركلك يا عاشق ويجازيك خير ......
أنا متابع موضوعاتك من الأول خالص......من ساعة مشكلة الأستاذ الظريف إللى سرق أفكارك ده
والله العظيم يا عم لو تعرف أنا كنت فين قبل ما أتابع معاكم ودلوقتى وصلت لإيه.....مش هتصدق
ألف شكر يا مان
بسم الله الرحمن الرحيم
إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ إِنَّا لا نُضِيعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً
صدق اله العظيم
تاكد يا مان ان انته لو اجتهدت وتعبت ربنا مش هيضيع تعبك با مان
مشكووور يا مان
:015:
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
بسم الله الرحمن الرحيم
احب ابلغكم يا جماعة اننا برغم انى منزلتش توصيات اليووم الا وانو الحمد لله الناس اللى فهمت الشرح كويس اتعاملت مية مية كما قال الكتاب ( اللى من تاليفى طبعا هه ) ومنهم من قفل على مكاسب بالليل
ومنهم اللى سابها رغم الانعكاس اللى قولت عليه الصبح وحصل فعلا الا انو عادت الازواج للردوخ لاحكام الاستراتيجحية ولو حد عمل باك تيست الان هيلاقى نفسو عامل 200 بونت بالتمام والكمال لله الحمد
مبروك على كل اللى ربح معانا اذا كان نقاط او علم نافع
تحياااااااتى
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
انا علشان مكنتش متاكد كويس عملت تارجت 15 نقطه لكل زوج
والحمد لله كل الازواج ضربت الهدف
وديه البدايه
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ashekforex
بسم الله الرحمن الرحيم
احب ابلغكم يا جماعة اننا برغم انى منزلتش توصيات اليووم الا وانو الحمد لله الناس اللى فهمت الشرح كويس اتعاملت مية مية كما قال الكتاب ( اللى من تاليفى طبعا هه ) ومنهم من قفل على مكاسب بالليل
ومنهم اللى سابها رغم الانعكاس اللى قولت عليه الصبح وحصل فعلا الا انو عادت الازواج للردوخ لاحكام الاستراتيجحية ولو حد عمل باك تيست الان هيلاقى نفسو عامل 200 بونت بالتمام والكمال لله الحمد
مبروك على كل اللى ربح معانا اذا كان نقاط او علم نافع
تحياااااااتى
انا مش عارف اقولك ايه بصراحة :0006::0006::0006:بس انا من اوائل الناس الى اتعلمت الاستراتيجية منك :015::015::015::015:بعد ما الواحد كان زهق من الشارت والمؤشرات :0006::0006::0006:
وبجد الف الف شكر ليك :ongue::inlove::ongue:وعلى الازواج الجديدة مع ان اول يوم جيت اخدهم فيه كان اليوم اياه :no3:
بس بجد الف شكر ليك وربنا يكرمك ويرزقك اكتر واكتر :015::ongue::AA::015:
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
إيه الجمال ده
والله ده اجمل موضوع فى المنتدى
ببركة اخونا عاشق الفوركس
وبالتوفيق والارباح للجميع
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ashekforex
بسم الله الرحمن الرحيم
احب ابلغكم يا جماعة اننا برغم انى منزلتش توصيات اليووم الا وانو الحمد لله الناس اللى فهمت الشرح كويس اتعاملت مية مية كما قال الكتاب ( اللى من تاليفى طبعا هه ) ومنهم من قفل على مكاسب بالليل
ومنهم اللى سابها رغم الانعكاس اللى قولت عليه الصبح وحصل فعلا الا انو عادت الازواج للردوخ لاحكام الاستراتيجحية ولو حد عمل باك تيست الان هيلاقى نفسو عامل 200 بونت بالتمام والكمال لله الحمد
مبروك على كل اللى ربح معانا اذا كان نقاط او علم نافع
تحياااااااتى
لو سمحت أنا محتاج كتاب استراتيجيتك ضرورى.
وشكرا جزيلا.
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrmoha
لو سمحت أنا محتاج كتاب استراتيجيتك ضرورى.
وشكرا جزيلا.
اتفضل هذه الاستراتيجية
https://forum.arabictrader.com/t90054.html
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
ولسه .. ولسه
عموما يا صاحبي .. خلي بالك . مش هنسيبك غير لما نقولك كده خلاص
روح نام بأه براحتك وابقى قوم الصبح وشوفنا عاملين ايه
وابقى ابدى ملاحظاتك لو في اي حاجة كده او كده
وربنا معاك ويوفقك
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اخويا عاشق الفوركس ممكن تشرحلنا لماذا الدولار بيبقى قوى لما الفرق بين اليورو دولاغر و الباوندولار بيبقى -15
يعنى لماذا -15 بالتحديد؟؟
وفى إنتظار الإستراتبجية المطورة
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
سلام عليكم ورحمه الله بركاته
مبرووك تحقق اهداف اخوي محمود
والى المزيد
وماهو ميعاد فتح صفقة +15 و -15
في عدم وجود اخبار بالضبط ؟
هل 12 بتوقيت مصر ام 2 ؟
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_3abkarino
اخويا عاشق الفوركس ممكن تشرحلنا لماذا الدولار بيبقى قوى لما الفرق بين اليورو دولار و الباوندولار بيبقى -15
يعنى لماذا -15 بالتحديد؟؟
وفى إنتظار الإستراتبجية المطورة
يا مان -15 و +15 دى معدلات كحد ادنى انا وضعتها من واقع تجربتى ومعاصرتى للسوق لفترة طويلىةاوى وقريب هنزل التعديلات يار يس ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex_pro1
سلام عليكم ورحمه الله بركاته
مبرووك تحقق اهداف اخوي محمود
والى المزيد
وماهو ميعاد فتح صفقة +15 و -15
في عدم وجود اخبار بالضبط ؟
هل 12 بتوقيت مصر ام 2 ؟
يا مان لو مفيش اخبار فأى وقت من 1.00 لحد 6.00الصبح السعر يلامس المعدلات دى تدخلو على اساسها اما لو كان فى اخبار فبتستنى الاخبار وبعدين بتعوم مع اتجاهها للصباح باذن الكريم
تحياتى
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
جزاك الله كل خير على ماتقوم به من منفعة اخوانك 00 خساره ماكنت اعرف عن هالموضوع الا اليوم فقط
ومع ذلك يسعدني الانضمام لكم
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
ايه رايك يا شباب اللى فاهم الاسترايجيه يبداء يطبق اللى فاهمه ينزل نقاط الدخول
نستفيد من ان اخونا عاشق فوركس موجوده معانا دلوقتى
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا