رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
مقابل الين يا كويتي فوركس
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
و بغلبك شوي معاي استاذ محمود عشان اتأكد من اتجاه السوق استعين ببرنامج ماركتيفيا بي -15 و +15 ؟
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
مشكور على المعلومه ندعو الله بالتوفيق للجميع
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
شنو اللي مقابل الين يا اخ عباس ؟ ما فهمت عليك
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة q8yforex
يا جماعه المجنون هو الباوند مقابل اي عملة بالضبط ؟؟؟ سامحوني على هالسؤال
الباوند مقابل الين
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
انا متضامن معاكى فى هذا الطلب يا اخت زينب علشان نفهم ونتعلم .
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
طبعا اخي يفضل عدم المتاجرة للمجنون للمبتدئين بسبب تذبذبه العالي وتعتبر خطر لرأس مال صغير
بعد ان تكتسب خبرة في الفوريكس وشعرت انك متمكن نوعا ما وخصوصا الاستراتيجيات الخاصة بك
يمكنك المتاجرة بالمجنون ولكن بحذر
المجنون GBPJPY
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة q8yforex
يا جماعه المجنون هو الباوند مقابل اي عملة بالضبط ؟؟؟ سامحوني على هالسؤال
المجنون هو الباوند مقابل الين اليابانى
GBP/JPY
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
يعطيكم الف عافيه جميعاً على المبادره في الاجابه
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
ألف مبروك عليك يا حودة النجاح الكبير للاستراتجية ولتوصياتك
وربنا جزاك خير على تعبك وعلى اصرارك على اثبات صحة نظريتك
كنت متابع معاك بصمت الفترة اللى فاتت وان شاء الله الفترة اللى جاية تقبلونى عضو نشيط فى الورشة
تحياتى
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hero254
ألف مبروك عليك يا حودة النجاح الكبير للاستراتجية ولتوصياتك
وربنا جزاك خير على تعبك وعلى اصرارك على اثبات صحة نظريتك
كنت متابع معاك بصمت الفترة اللى فاتت وان شاء الله الفترة اللى جاية تقبلونى عضو نشيط فى الورشة
تحياتى
الف مليون مبروك للاستاذ محمود العالمى على الانجاز الكبير ده
وان شاء الله من انجاز الى انجاز ياغالى
وانا برده زى هيرو كده متابع من بعيد لانى لسه مبتدا وكده
وان شاء الله هبقى معاكم فى الورشه واتعلم منكم
وبالنسبه لهيرو فهل انت الدكتور محمد صاحبى والا انا غلطان يا غالى :0023:
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ashekforex
اخى من شوية كان فى حديث مهم لليورو وهنشوف نتيجته فى حركة اليورو الساعة القادمة ولو ان الحديق على ما اعتقد مش هيغير حاجة لان مفيش سييولةا لان فى السوق هو بياثر مع افتتاح اليوم الجديد او مع بداية الاوروبى غدا ان شاء الله والسوق يميل الى الهدوء ويا مرحا بالاسكالبينج
تحياتى
استاذ محمود كيف نعرف السيولة في سوق الفوركس و هل هناك مؤشر يدل على ذلك
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moonshine2b1
الف مليون مبروك للاستاذ محمود العالمى على الانجاز الكبير ده
وان شاء الله من انجاز الى انجاز ياغالى
وانا برده زى هيرو كده متابع من بعيد لانى لسه مبتدا وكده
وان شاء الله هبقى معاكم فى الورشه واتعلم منكم
وبالنسبه لهيرو فهل انت الدكتور محمد صاحبى والا انا غلطان يا غالى :0023:
ايوة انا يا علاء منور يا صاحبى:0023:
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بارك الله فيك على كل جهودك الرائعه
وزادك الله علماُ مثلما زادك خلقاً
وربي يكتب لك الاجر الكبير ويحبك مثل محبتنا لك
لو سمحت اخي اريدك في موضوع مهم جدا جدا
فكيف اتواصل معك
شكرا