رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ea4m
ألف شكر على روحكم الجميلة دي
و انت بجد يا محمود لازم تفكر تاني و تالت
لأن الناس الجميلة مش بالسهل تسبها
ا
ممكن نقفل قبل كده كمان و ممكن نمدها
تسلم ياباشاااااااااا:eh_s(7):
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
انت اللي تستاهل كل خير والله يا ea4m
يكفينا انك طلعت عشان تقود السفينة وتساعد اخوانك
انا اعتبر طلوعك دا بطوله بحد ذاته تستاهل معاه كل الشكر
سير على بركة الله وعين الله ترعاك
سر وكلنا حولك .. ولن تجد منا غير العون والدعاء لك بالتوفيق
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
مجموع النقاط الآن -100 نقطة
أرجو مد زمن الأ غلاق الى الساعة 7 عصرا
لأن أخبار الدولار ايجابية ان شاء الله
و يا ريت مايكنش حد زود
عن
2% من الرصيد
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
موافقك الرأي في اتجاه التوصيه
وربنا يكرم الجميع ان شاء الله
بيع جميع العملات .. وشراء الدولار
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
الاخ ea4m صباح الخير انا فتحت صفقاتي قبل ساعه تقريبا هل من مشكله في ان استمر في التداول ؟ ام لن استطيع الوصول لنقاط جيده ؟
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة q8forex
الاخ ea4m صباح الخير انا فتحت صفقاتي قبل ساعه تقريبا هل من مشكله في ان استمر في التداول ؟ ام لن استطيع الوصول لنقاط جيده ؟
لا يا أخي انت كده فاتح في أمان
يا ريت ماتكنش نسيت
الدخول ب 2% فقط
و شكرا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
ea4m باشا
هل خبر الفرنك بتاعدلوقتي هيبقى لية تاثير ولا اية؟؟؟
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazikao
ea4m باشا
هل خبر الفرنك بتاعدلوقتي هيبقى لية تاثير ولا اية؟؟؟
مش قوي
الآخبار الي مستنيها
أخبار الجنية
و كمان أخبار الدولار
و ان شاء الله تبقى في صالحنا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ea4m
مجموع النقاط الآن -100 نقطة
أرجو مد زمن الأ غلاق الى الساعة 7 عصرا
لأن أخبار الدولار ايجابية ان شاء الله
و يا ريت مايكنش حد زود
عن
2% من الرصيد
معاااك يالغالي ,,,ونقوووول يارب.
وياليت نظرتك بالمجنون
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو عبدالعزيز22
معاااك يالغالي ,,,ونقوووول يارب.
وياليت نظرتك بالمجنون
ان شاء الله ننتظر أخبار الدولار الساعة 2:30 الظهر بتوقيت مصر
و ان شاء الله خير
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ea4m
ان شاء الله ننتظر أخبار الدولار الساعة 2:30 الظهر بتوقيت مصر
و ان شاء الله خير
الي فهمتهمن الشرح انه بالنسبة لاخبار الدولار النهارده في واحد ايجابي والتاني سالبي على توقع موقع الفوركس فاكتوري
ونفس الكلام بالنسبة للباوند
ياريت تصححلي علشان افهم
رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 200 نقطة يوميا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazikao
الي فهمتهمن الشرح انه بالنسبة لاخبار الدولار النهارده في واحد ايجابي والتاني سالبي على توقع موقع الفوركس فاكتوري
ونفس الكلام بالنسبة للباوند
ياريت تصححلي علشان افهم
صح
بس أخبار الدولار 99% ايجابية للدولار