رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bolbol911
جزاك الله الف خير على الطريقه الرائعه في التعليم
سورة الكهف من يوم ما وضعتها لنا في الورشه وأنا أسمعها مع هذا المقرئ
السلام عليكم ورحمة وبركاته
الشيخ/ ماهر المعيقلي من خيرة القراء جزاهم الله خيرًا..
إخواني أسرة الأيشميكو حبيت أسلم عليكم وأتمنى لكم أوقاتًا طيبة فيها الفائدة والخير إن شاء الله..
بسم الله ماشاء الله .. الله يبارك فيكم جميعًا ..
بصراحة من بداية الأسبوع وأنا كنت مشغول وكان دخولي قليل للموقع، بإذن الله راح أراجع مافاتني من الدروس إن شاء الله ولنا عودة بعد ذلك بإذن الله ..
تحياتي..
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القلزم
الحمد لله اتحملة الملفات
ولكن عند فك الضغط عنها الملفين الكبيرة توصل على 47% وينقطع فك الضغط
صدقني لا اعرف كيف اساعدك
لكن هذه مشكلة بسيطة يمكنك الاستعانة باحد اصدقاءك ذو الخبرة مع الكمبيوتر
و اريد النأكد انك لم تقوم بتغيير الاسماء عند فك الضغط
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة houssem1012
السلام عليكم اريد ان اقول هل تعتبر هذه فرصة لو تحقق الهيستوغرام الاحمر مع العلم ان هناك دارفنجنس على ما اظن
https://forum.arabictrader.com/attac...1425069-dv.gif
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7md 3ziz
السلام عليكم ورحمة وبركاته
الشيخ/ ماهر المعيقلي من خيرة القراء جزاهم الله خيرًا..
إخواني أسرة الأيشميكو حبيت أسلم عليكم وأتمنى لكم أوقاتًا طيبة فيها الفائدة والخير إن شاء الله..
بسم الله ماشاء الله .. الله يبارك فيكم جميعًا ..
بصراحة من بداية الأسبوع وأنا كنت مشغول وكان دخولي قليل للموقع، بإذن الله راح أراجع مافاتني من الدروس إن شاء الله ولنا عودة بعد ذلك بإذن الله ..
تحياتي..
حياك الله و فيك بارك
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
يعني هل هو ذاهب للسبان ب لان بها حوالي 100 نقطو ما رايك
1 مرفق
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
الحمد لله
على الرغم ان انى سجلت اول خسارة منذ شهر و نصف
اول الاسبوع ده ب50 نقطة على الباوند دولار
زى ا نزل الشارتس فى الموضوع
للتعلم
و ذكرت اخطاء دخول الصفقة
قبل ما ينتهى الاسبوع
اهدى لى الايشموكو
مكسب ب125 نقطة
كالمعتاد
:0016:
الحمد لله
اسيبكم معى الشارت
بصراحة انا خرجت على 125 نقطة
قبل ما الصفقة تتم الهدف
لأنى ما كنت اتوقع ان الزوج يتحرك فى ساعاتين اتنين كل ده
و كنت هسيب الصفقة للاسبوع القادم
لكن الحمد لله
:AA:
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
أستاذ محمد فى مؤشر غريب
ما له اسم
عبارة عن لوحة اسهم
من ثلاث خانات
رموزها هى
c
cs
ma
ده عبارة عن ايه ؟؟
و شكرا
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القلزم
الحمد لله اتحملة الملفات
ولكن عند فك الضغط عنها الملفين الكبيرة توصل على 47% وينقطع فك الضغط
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam from east
الحمد لله
على الرغم ان انى سجلت اول خسارة منذ شهر و نصف
اول الاسبوع ده ب50 نقطة على الباوند دولار
زى ا نزل الشارتس فى الموضوع
للتعلم
و ذكرت اخطاء دخول الصفقة
قبل ما ينتهى الاسبوع
اهدى لى الايشموكو
مكسب ب125 نقطة
كالمعتاد
:0016:
الحمد لله
اسيبكم معى الشارت
بصراحة انا خرجت على 125 نقطة
قبل ما الصفقة تتم الهدف
لأنى ما كنت اتوقع ان الزوج يتحرك فى ساعاتين اتنين كل ده
و كنت هسيب الصفقة للاسبوع القادم
لكن الحمد لله
:AA:
الف مبروك يا أسلام و ان شاء الله بالتوفيق
و بالنسبة لمؤشر صائد الترند سوف يتم شرحه في الفيديو القادم
هو يساعد في اظهار كسر السحابة و تحديد صدق الكتانا
و بالنسبة للصفقة الثعلب كان هيساعد في الهدف
http://www.viafy.com/uploads/20b1e2d630.png
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam from east
الحمد لله
على الرغم ان انى سجلت اول خسارة منذ شهر و نصف
اول الاسبوع ده ب50 نقطة على الباوند دولار
زى ا نزل الشارتس فى الموضوع
للتعلم
و ذكرت اخطاء دخول الصفقة
قبل ما ينتهى الاسبوع
اهدى لى الايشموكو
مكسب ب125 نقطة
كالمعتاد
:0016:
الحمد لله
اسيبكم معى الشارت
بصراحة انا خرجت على 125 نقطة
قبل ما الصفقة تتم الهدف
لأنى ما كنت اتوقع ان الزوج يتحرك فى ساعاتين اتنين كل ده
و كنت هسيب الصفقة للاسبوع القادم
لكن الحمد لله
:AA:
أخي الحبيب و الله أفرح عندما أسمع أخبارك ونجاحاتك
ربي يحفظك ويبارك لك في رزقك
أرجو أن ترفق لنا أسباب الدخول بالضبط
كما أني انوه ان الاستاذ محمد طلب من كل الاخوه تقديم استراتيجيتهم لتصحيحها وتعديلها
فلا تحرمنا من افكارك
محبك في الله بلال
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
ان شاء الله كل حاجة هتبقى جاهزة
بس انا متابع الماتش الان
ههههههه
الاهلى و الزمالك
الشوط الاول خلص
تعادل ب2 لكل فريق
غدا
لما راجع من الكلية هوضح كل شىء
حتى يا بلال
تحس ان المنتدى فاضى بسبب الماتش
بصراحة انا ما لى فى الكورة اوى
بس الماتش ممتع جدا
الفرقتيين لعبهم حلو
اسيبك و اروح اكمل
و شكرا استاذ محمد على الرد و الاضافة
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohamedEgyForex
لتأكيد الكسر ننتظر أغلاق أسفل المتوسط 89 او ارتداد منه و تحوله لمقاومة
قلت ذلك في الصورة منذ قليل و هذا ما حدث تمام علي شارت المجنون 5 دقائق
بس انا كنت نايم :0023:
http://www.viafy.com/uploads/b87d5b8565.png
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam from east
ان شاء الله كل حاجة هتبقى جاهزة
بس انا متابع الماتش الان
ههههههه
الاهلى و الزمالك
الشوط الاول خلص
تعادل ب2 لكل فريق
غدا
لما راجع من الكلية هوضح كل شىء
حتى يا بلال
تحس ان المنتدى فاضى بسبب الماتش
بصراحة انا ما لى فى الكورة اوى
بس الماتش ممتع جدا
الفرقتيين لعبهم حلو
اسيبك و اروح اكمل
و شكرا استاذ محمد على الرد و الاضافة
و انا زيك ماليش في الكورة ليا في الايشيموكاويات بس
بس انا زملكاوي مش متعصب :0023:
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
على فكرة الزمالك لعب ماتش رائع
الماتش لسه خلصان
بنتيجة 3-3
مبروك علينا التعادل
على فكرة انا اهلاوى
برده مش متعصب
بس سيبك انتا الزمالك لما بيبقى كويس
الكورة بيبقى لها طعم تانى
هههههههه
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
الاستاذ محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم
بارك الله فيك ورزقك الجنة
ورحم والدك ورزقة الجنة
الان وصلت الى الفيديو بتاع كيفية قراءة السوق بالاشيموكو
حقيقة يا اخى دى تالت مرة استمع فيها الى الفيديو حاسس انى الشارت بيكلمنى بيقلى هنا تدخل السوق وهنا تخرج وهنا مينفعش انك تدخل فاضل بس على التطبيق لايف بس حاسس انى قوى انى السوق بقى صديقى مش عارف اكمل اقول اية لتقول الراجل دة بيبالغ بس دة اللى انا حسة حاسس انى معايا مجموعة من الادوات اللى تخلينى قوى اقدر افهم السوق رايح فين وجاى منين
بارك الله فيك ورزقك الجنة
ورحم والدك واسكنة الله فسيح جناتة