رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matadorii
مشاااء الله غبت يوم واحد بس يحصل فيه كل ده نمسك الخشب بقى يا جماعه بس مش عارف ليه يا استاذ محمد حاسس نفسي متلغبط يعني احنى دلوقتي هنشتغل على انهي تمبلت او انهي استراجيه بعد ما الجديد ما ينزل ؟
هل يوجد شيء لا تفهمه ؟
ما سبب اللخبطة
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
:0031: اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohamedEgyForex
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohamedEgyForex
هل يوجد شيء لا تفهمه ؟
ما سبب اللخبطة
لا الحمدلله اتفرجت عل ىاخر فيديو وفهمتو تمام انا قصدي ان دلوقتي احنى شغلنا على الشارت هيبقى استراتجية السلوك السعري ولا على تمبلت hav3 زي الاول ؟
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matadorii
لا الحمدلله اتفرجت عل ىاخر فيديو وفهمتو تمام انا قصدي ان دلوقتي احنى شغلنا على الشارت هيبقى استراتجية السلوك السعري ولا على تمبلت hav3 زي الاول ؟
اشتغل بالتمبلت اللي تريحك اكثر
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohamedEgyForex
اشتغل بالتمبلت اللي تريحك اكثر
طيب يا ريت لو حضرتك مع كل فيديو لكل استرتجيه تقولنا ايه الفرق بينها وبين اللي قبليهاا
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matadorii
طيب يا ريت لو حضرتك مع كل فيديو لكل استرتجيه تقولنا ايه الفرق بينها وبين اللي قبليهاا
طيب جرب كده و شوف شارت المجنون علي فريم الاربع ساعات بكل تبملت كده
2 مرفق
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohamedEgyForex
طيب جرب كده و شوف شارت المجنون علي فريم الاربع ساعات بكل تبملت كده
على التمبلت الجديد الكيجن بين سبان a و b على تمبلت hav3 الكيجن بين التنكن والسحابه بس على فريم الساعه في كتانه على الاتنين وكمان لما حصل البريك اوت على التمبلت الاول كان حصل الترتيب اللي حضرتك قولت عليه على التمبلت الجديد يمكن ده يكون الفرق ان التمبلت الجديد بيوضح فرص البريك اوت ده اللي انا لاحظتو يا ريت توضحلي حضرتك اكتر
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matadorii
على التمبلت الجديد الكيجن بين سبان a و b على تمبلت hav3 الكيجن بين التنكن والسحابه بس على فريم الساعه في كتانه على الاتنين وكمان لما حصل البريك اوت على التمبلت الاول كان حصل الترتيب اللي حضرتك قولت عليه على التمبلت الجديد يمكن ده يكون الفرق ان التمبلت الجديد بيوضح فرص البريك اوت ده اللي انا لاحظتو يا ريت توضحلي حضرتك اكتر
تمام ما شاء الله عليك ملاحظ جيد
ايه رايك انت ؟ مش الموضوع سهل
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohamedEgyForex
تمام ما شاء الله عليك ملاحظ جيد
ايه رايك انت ؟ مش الموضوع سهل
سهل والمتابعه تكون على كلو مع بعض انشاء الله اسهل بالتدريب والمتابعه
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXEGY30
مستنى الفيديو الياباني
انت لسه صاحي هههههههههه
انا معرفش ياباني تحب فيديو انجليزي
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
بصراحه الاخ متادور .. مش سايبلنا اي فرصه الواحد ممكن يتكلم عليها
طايح في الشارت يمين وشمال
وانا مش هنا يا ريس ... عايز توزعني قبل ما تنزل الفيديو الجديد
عيب عليك .. مش دي اخلاق اليابانيين
ههههههههههههه
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXEGY30
بصراحه الاخ متادور .. مش سايبلنا اي فرصه الواحد ممكن يتكلم عليها
طايح في الشارت يمين وشمال
وانا مش هنا يا ريس ... عايز توزعني قبل ما تنزل الفيديو الجديد
عيب عليك .. مش دي اخلاق اليابانيين
ههههههههههههه
اعمل ايه طيب مش احسن ما يطيح هو فياا :0016:
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
رد: ◊►۞ علي بركة اﷲ رحلة تعليم نظام الايشيموكوا كينكو هايو ۞◄◊
السلام عليكم أخي محمد...
حقيقة لم أسطع التريث حتى إستكمال القراءة لأشكرك على ما قدمته في فوركس فاكتوري وما تقدمه هنا...شكرا جزيلا و جزاك الله عن كل حرف آلاف الحسنات...
أنا مغرم بهذا المؤشر و أستعمله في دراسة حركة الأسهم على اليومي و إن شاء الله تزيد الإستفادة بالمتابعة معكم ...
طبعا بعد قراءة ما فاتني سأرهقك ببعض الأسئلة إن سمحت...
شكرا مرة أخرى..:0023: