لدي عقدين شراء عاكسين بمعدل 100 نقطه .لا تنزعج فيهم اذا ماعندك وقت
Printable View
لدي عقدين شراء عاكسين بمعدل 100 نقطه .لا تنزعج فيهم اذا ماعندك وقت
شوف يا باشا النزول الي حصل الامس تركيبتو 535 فاحتمالاتو انو يكون دا موجه سي من بي وارده لكن شكليا حجم السي مش متوافق مع ايه وبي
الاحتمالات التانيه انها تكون 123 من سي وباقي 4 و5
وممكن تكون ايه بي سي من سي وباقي بي بسيطه لفوق ما تتجاوزش القمه وننزل في سي وبمجموعهم يكونو مثل abcde
اي عايز اوصلهولك ان النزول الان والله اعلم ناقصو موجه لتحت لحد 965 مع احتماليه بسيطه انه يكون انتها
طيب احسن حل ليك تحط الستوب تحت 920 وانشالله ربنا يسهل امرك
اخي سلفر معدل الشراء عندي 1.5160 فأي قمه تقصد اضع عليه ستوب
شوف ياباشا السيناريوهات الي انا شايفها اتنين اما بتاع امبارح باليل وانو احنا في سي من بس ودي لازم تكون خماسيه وخلصت منها واحد واتنين و3 واحتمال نكون في 4 الان وننزل بخامسه لحد 465
اوالسيناريو الي في الشارت دا وفيه نكون في موجه ايه خلصنا منها موجه ايه بي سي ضمن ايه وهنطلع لتكوين بي ودي لازم ما تتجاوز القمه وننزل في سي وكدا نقفل الموجه ايه من المثلث
الوقف في كل الاحوال تحت 261 من الموجه الاوله الي هوا برضو حدا المثلث الممتد وانشالله ربنا يسترها معك
وصلت يا غالي؟
تمام وصلت وربنا يسهل عليك وعلينا وعلى كل الناس المتعاونين
ايه رايك يا باشا فى السناريو التالى
مع العلم انى مش متابع اذا كان مرفق سابقا
هيثم باشا صباحك قشطه
على فكره هو واحد منةالسيناريوهات المطروحه وعلى فكره اليوت ويف عندهم نفس التصور بس مش عارف ليش مش حاسس ان الهبوط هيبدا حاس كدا لسه في طلعه لفوق التصحيح كدا ما يبقاش تصحيح رابعه كبرى وصغير كدا ولا رايك ايه يا باشا
صباح الخير اخي تامر. انا مش محترف حتى اناقش بتفاصيل.بس انا ما حبيت تضل لوحدك في الورشه.بندردش حتى يصحى المعلم.شكلو سهران بالامس.
طيب اهلا وسهلا.عن اي فريم نتسال بخصوص 4 و 5
راجع الترقيمات للموجة الاخيرة فريم 60 دقيقة
مالك اسلام مفروض انتا الي تجاوب عالسوال دا