يعني (i انا من الصبح مرقمها زجزاج وبرضه c من ii شكلها ثلاثية
Printable View
يعني (i انا من الصبح مرقمها زجزاج وبرضه c من ii شكلها ثلاثية
لما نشوف ماذا سيحدث إذا كان التصحيح هيستمر أم لا
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
صباح الخير :asvc:
لو فعلا الويفة إلي رقمتها مبارح زجزاج فأعتقد اليورو بينهي حاليا
الملف المرفق 419503
لو إرتد إن شاء الله بحدد الأهداف
السيناريو الأسوء هو إمتداد v من 3
بعد اختراق 2644 اعتقد انه يستهدف النقاط التاليه
2850 -2860
المقتنع ياخد عقد صغير والله الموفق
الملف المرفق 419505
هلا أخوي :eh_s(7):
إن شاء الله بنشوف 2960 لكن حاليا بنحاول نستفيد من التصحيحات ولو النموذج الإليوتي في مشاركتي الأخيرة صحيح يبقى التصحيحات حدها الأدنى 50% يعني تحرز :asvc:
والله الموفق
منظر فريم الساعة جميل :asvc:
لو حافظ عليها للساعة الجية بإذن الله القمة هتثبت وبكل الاحوال بيلزمنا كسر 2730
الملف المرفق 419510
والله اعلى واعلم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
مبروك للي باع دلوقتي معاه 30/40 بيب حسب مكان دخوله
لسه منتظرين كسر 2730
إلي عايز يخرج ويرجع يدخل بكسر 2730 مش غلط أو الستوب على الدخول
والله الموفق
أهو كسر الحمد لله
2687 هدف اول
2440 هدف ثاني :Emoticon1:
اللهم ربي لك الحمد والشكر
تحقق الهدف الاول
لما نشوف سوبر ماريو ناوي ع الهدف التاني ولا لأ
الحمد لله قفلت الصفقة وهبعد عن الشاشة دلوقتي أشفكم على خير إن شاء الله
فتحت صفقة كده بستوب صغير جدا التداخل مع 2682 للي حابب يجرب عقد صغير وستوب صغير مين عارف
تحياتي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تحياتي للجميع
الذي اعطانا اياه بالامس رجع اخذه في اعادة الاختبار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هم ندموا على تخفيض الدولار ولا ايه رايك؟
اليورو مع نهاية الساعه الحاليه بيكون قد اكمل موجه هابطه =A من زجزاج ؟
وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
أهلا بالغالي :eh_s(7):
والله لا علم لي بالتحليل الأساسي ,, ندموا ولا لأ مابعرف :asvc:
بس بخصوص إليوت ,, عندي عادة سيئة وهي إني لما برقم ويفة أثناء تكون الويفة وأشوفها من النوع الفلاني ,, صعب بعدين أغير ترقيمي
طبعا قصدي على الويفة الزجزاج فقلت اليورو يا إما هيك
الملف المرفق 419550
أو هيك
الملف المرفق 419551
وبالحالتين كان مجبر ينزل للـ 2687 كحد أدنى حتى يعمل 50% من الفلاتة
طبعا انا الأرجح عندي هو wxy
بكل الأحوال حاليا بدنا نشوف رأيك ع الشارت :asvc: وطبعا باقي الشباب
ياترى اليورو نزل يعمل xx وطالع لقمة جديدة ولا الهبوط دافع بوضوح وممكن نكون رايحين نكسر 2500
تحياتي :eh_s(7):
سيناريو الفلاته غير مقنع بصراحه
بالاضافه لسيناريو التربل زجزاج في سيناريو وارد ايضا بعد ان حدث تداخل
التفاصيل على الشارت ........
الملف المرفق 419558