تسلم ايدك يابشمهندس
Printable View
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا احب اشارك زملاء المهنه محللين اليوت وجهة نظري على اليورو دولار ان شاء الله وضعتها في هذا الموضوع
https://forum.arabictrader.com/t1638...ml#post2603290
تحياتي للجميع وفي انتظار ارائكم
هبط اليورو وحقق الهدف ولله الحمد
ولكن في موجه دافعه مما يعني انها مش Z وانما هي A من Z
وان هدف الموجه C من Z سيكون عند 2900 ان شاء الله
الملف المرفق 359806
للاسف ، احتمال اخطانا فى عد الموجات ، والخمس موجات انتهت
وموجات abc
احتمال اليورو سيكمل نزول
مساء الخير ..
تحديث
http://i.imgur.com/9Q2W1Th.png
تمام أخي / حسن
ونتوقع الصعود الى 3130 ومنها نبيع للهدف 2900 ان شاء الله
الملف المرفق 359922
معاك يا ريس
الملف المرفق 359973
اعتقد ان اليورو كده انهى الهبوط وهانبدأ فى موجة الصعود ان شاء الله