السلام عليكم
انا شايف ان العزم بيزيد على الساعة
و دة بيرجح امتداد الويفة اكتر من فكرة الزجزاج
و الله اعلى و اعلم
الملف المرفق 309723
Printable View
السلام عليكم
انا شايف ان العزم بيزيد على الساعة
و دة بيرجح امتداد الويفة اكتر من فكرة الزجزاج
و الله اعلى و اعلم
الملف المرفق 309723
وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
اهلا ياريس , أيوا شايفه ع الساعة لكن كان قصدي العزم مع ظهور التفاصيل زي رجوع الرابعة للصفر مثلا وده بنشوفه ع الفريمات الأصغر من الساعة زي الـ 15
إفتح عليه وشوف إزاي قمة يوم 16-2 هي أكبر عزم واعتقد الراننج هي الويفة iv والنهردة انهى الويفة (i) وهيصححها والله أعلى وأعلم
:eh_s(7)::eh_s(7):
السلام عليكم
لن يتأكد الامتداد الا باختراق منطقة 3295
و الهدف الاول فى حالة الاختراق 3400
تحياتى
الملف المرفق 309774
السلام عليكم
اعتذر عن الغياب لبعض المشاغل
انا مازلت اعتقد ان هذا الصعود لليورو ماهو الا الموجه B
لان الموجه مش دافعه يعني لو كانت دافعه والموجه الاولى بهذه القوه
المفروض الثالثه تكون اقوى والله اعلم
شارت الربع شاعه ايه رايكم
الملف المرفق 309779
تحياتي
وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
تعبك راحة يا أستاذ حسن
شوف الشارت ده وقلي رأيك ينفع كده لاني مادققتش كتير بصراحة بس من خلال العزم طلع معايا الترقيم ده
الملف المرفق 309783
حمد لله ع السلامة أخي مصلح يارب تكون أمورك بخير
تحياتي ياغالي
الاولى والتانية سبتهملك تحددهم بمزاجك :AA: والله بتصدع من التدقيق ياريس خليها ع التوكل بقى :0016:
شفت سؤالك للأخ مصلح طيب ينفع كده :
الملف المرفق 309787
بالنسبة لموضوع القطرية الامامية , آه كل شيء جايز والسيناريو إلي عندي انا نزلته مبارح وهو التالي
الملف المرفق 309789
وبالنسبالي ممنوع البيع
لكن الهبوط إلي بتكلم عنه هو هبوط تصحيحي والسبب زي ماقلتلك تفاصيل العزم زي الشارت في المشاركة السابقة
ها قلي رأيك هنصحح للويفة بالكامل ولا دخلنا بالويفة التالتة , أيهما أقرب :asvc:
الله يسلمك ويكون بعون الجميع
انا شايف انها بالشكل هذا لان الموجه الاخيره ثلاثيه والاولى كذلك والله اعلم
الملف المرفق 309796