رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
مبروك تحقيق الهدف الاول وعقبال الباقين
وللأسف لسة شغال فى اجراءات فتح الحساب واتمنى ان شاء الله اللحاق بكم فى الرحلة
جزاك الله خيرا اخى ايمن
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
سوف تركع ايه اليورو المتغطرس
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AL Ayman
اليورو و الكندى الى أهدافهم ان شاء الله الساعات القادمة و لكن البنوك الأمريكية فى عطلة اليوم
شكرا لمتابعتك أستاذنا الكريم والكلمة الطيبة فوق كل شئ والله يطمنك
والأرزاق بيده سبحانه وتعالى وبعدين المهم هو الوصول لهدفنا بإذن الله
تعالى حتى لو صادفتنا برحلتنا حوادث او مطبات إصطناعية لا قدر الله .
(إنما الأعمال بالنيات)
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MEDOVEDO
:inlove:ربنا يخليك يا غالى:inlove:
:AA::AA::AA:وكمان بورسعيدى زيى انت متعرفش انا فرحت اد ايه :AA::AA::AA:
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
توصيات الثلاثاء بأذن الله
عفوا لأنها قبل موعدنا قليلا و لكن لأننى مرهق جدا
- يتم ألغاء الصفقة الأولى التى لم تتفعل
1) نستمر فى التوصية المتفعلة أمس ببيع اليورو دولار على
الهدف و الأستوب المذكورين
2) أمر معلق - عقد واحد
Buy USD/CAD @ 1.0542
Target @ 1.0557
Stop @ 1.0482
3)أمر معلق - عقد واحد
ٍSell EUR/JPY @ 123.45
Target @ 123.30
Stop @ 124.05
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
بارك الله فيك
وتم التنفيذ
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
على بركة الله وتم التنفيذ
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
بارك الله بك اخي وتم وضع الاوامر..............وجعلها الله في ميزان حسناتك
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AL Ayman
توصيات الثلاثاء بأذن الله
عفوا لأنها قبل موعدنا قليلا و لكن لأننى مرهق جدا
- يتم ألغاء الصفقة الأولى التى لم تتفعل
1) نستمر فى التوصية المتفعلة أمس ببيع اليورو دولار على
الهدف و الأستوب المذكورين
2) أمر معلق - عقد واحد
Buy USD/CAD @ 1.0542
Target @ 1.0557
Stop @ 1.0482
3)أمر معلق - عقد واحد
ٍSell EUR/JPY @ 123.45
Target @ 123.30
Stop @ 124.05
بارك الله فيك اخي
ان شاء الله الى الاهداف
لكن عندي سؤال لو سمحت, ما رايك بالكيبل؟؟ هل هو هابط ام صاعد الى حدود 5800 ؟؟؟
و الاسترالي, هل اكتفا بالصعود الى 8920 ؟؟ و الان في مرحلة الهبوط؟؟؟
مشكور سلفا.........
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
ضرب استوب اليورو
هل الرصيد يتحمل العقدين الباقيين لوتفعلا
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AL Ayman
توصيات الثلاثاء بأذن الله
عفوا لأنها قبل موعدنا قليلا و لكن لأننى مرهق جدا
- يتم ألغاء الصفقة الأولى التى لم تتفعل
1) نستمر فى التوصية المتفعلة أمس ببيع اليورو دولار على
الهدف و الأستوب المذكورين
2) أمر معلق - عقد واحد
Buy USD/CAD @ 1.0542
Target @ 1.0557
Stop @ 1.0482
3)أمر معلق - عقد واحد
ٍSell EUR/JPY @ 123.45
Target @ 123.30
Stop @ 124.05
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فارس سبيع
ضرب استوب اليورو
هل الرصيد يتحمل العقدين الباقيين لوتفعلا
فعلا صفقة اليورو دولار ضربت الأستوب
الرصيد الآن 265-60=215 $
صفقة معلقة الآن : ( السعر الآن 1.0455 )
BUY USD/CAD @ 1.0470
Target 1.0570
Stop 1.0410
رد: تحويل 250 دولار الى 25000 دولار ان شاء الله
صفقة معلقة الآن : ( السعر - 1.0455 )
BUY USD/CAD @ 1.0470
Target 1.0570
STOP 1.0410