رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VEVA
السوق بيطلع ب ال 30 و40 نقطة في ثواني ويرجعهم تاني في لحظات
انا قربت تجيلى جلطه:hands::yikes3:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غلبان فوركس
انا قربت تجيلى جلطه:hands::yikes3:
وانا كمان بس في تحويله على الطريق ممكن تتأخر :0023:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غلبان فوركس
انا قربت تجيلى جلطه:hands::yikes3:
يا عم هدي نفسك جلطة ايه بعد الشر تروح الفلوس في داهيه يا سيدي المهم الصحه هدي نفسك وتاكد ان رزقك مقسوملك من الله سبحانه وتعالى توكل على الله بس انت ومتقلقش
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
بإذن الله
لو اليورو أغلق الساعة دي أسفل 1.2492 ( متوسط 55 على 4 ساعات )
لن يعود إلى 1.25 مرة أخرى
قولوا يا رب
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matadorii
يا عم هدي نفسك جلطة ايه بعد الشر تروح الفلوس في داهيه يا سيدي المهم الصحه هدي نفسك وتاكد ان رزقك مقسوملك من الله سبحانه وتعالى توكل على الله بس انت ومتقلقش
:0031:
1 مرفق
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
حسبي الله ونعم الوكيل مع هالشركة
capital investment broker
يغلقون السيرفر من الساعة 4-7 صباحا حتى لا يروا الارتفاعات التي حصلة على اليورو
انا عندي اعلى سعر لليورو 1.2638 مع العلم ان الشركات الاخرى 1.2670
كما هو مرفق بالشارت
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الذهب واليورو والين اصبحوا مربوطين ببعض فى الصعود والنزول
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
حسبس الله ونعم الوكيل مع هالشركة
capital investment broker
يغلقون السيرفر من الساعة 4-7 صباحا حتى لا يروا الارتفاعات التي حصلة على اليورو
انا عندي اعلى سعر لليورو 1.2638 مع العلم ان الشركات الاخرى 1.2670
كما هو مرفق بالشارت
الله يعينك
في شركات طريقة تعاملها كده ( مكسبها من الإحتيال )
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
بإذن الله
لو اليورو أغلق الساعة دي أسفل 1.2492 ( متوسط 55 على 4 ساعات )
لن يعود إلى 1.25 مرة أخرى
قولوا يا رب
الله يسمع منك
بس ممكن توضح لنا الشارت لو تكرمت يخي سبب عدم عودة اليورو المحترم لهالمستوى؟
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
بإذن الله
لو اليورو أغلق الساعة دي أسفل 1.2492 ( متوسط 55 على 4 ساعات )
لن يعود إلى 1.25 مرة أخرى
قولوا يا رب
يا ريت ينزل هاليورو لانو سوالنا جلطه انا اشتريت من ال1.2480 وسكرتهم على ال1.2545 قبل شويه
بس خايف يعمل زي مبارح حشر بمطنقه ولعب فيها وبعدين طااااااااااااااااار:drive1:
:0010::0010:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الباوند مطاط 70 نقطة في ثواني عادي الله يعين
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
لإنه يا أخي إغلاقه عند 1.2492 سيكون أسفل متوسط 55 و أسفل الضلع العلوي للقناة الهابطة
على شارت 4 ساعات
ومرفق الشارت في الصفحة السابقة
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
يا ريت ينزل هاليورو لانو سوالنا جلطه انا اشتريت من ال1.2480 وسكرتهم على ال1.2545 قبل شويه
بس خايف يعمل زي مبارح حشر بمطنقه ولعب فيها وبعدين طااااااااااااااااار
الله يعينك ويعنا على السوق ده
وحرقة أعصابه
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
لإنه يا أخي إغلاقه عند 1.2492 سيكون أسفل متوسط 55 و أسفل الضلع العلوي للقناة الهابطة
على شارت 4 ساعات
ومرفق الشارت في الصفحة السابقة
شكرا على التوضيح :asvc:
وان شاء الله إلى نزول
زي منتم شايفين
صراع بين المضاربين الشارين والبايعين
مثل هالصورة الرمزية تماماً
:mad_argue:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اهم شي ماحد من البنوك يدخل يترك الشريايين والبايعين يتفاهمو
لانة من امس والشارايين بهذلونا