رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matadorii
السلام عليكم لو سمحتم انا لسه مبتدا ومعلش معرفش الموضوع بيتكلم غلى ايه بالظبط لكن حاسس انو في خير كتير وعلم ايضاا انشتء الله يا ريت لو اي حد يقدر يفيدني ويفهمني الورشه بتتكلم عن ايه ومتشكر على اي حاال
اخي الكريم اذا عدت الى الصفحة الاولي و تحديدا اول مشاركة للاخ نور ستجد فيها الاجابة الكاملة على سؤالك...اهلا بك
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour_adean
الدولار الامريكي من الممكن ان يقوم بتسجيل اعلى مستوى له نذ اكثر من 10 اشهر مرة اخرى خلال الفترة الاسيوية
التعزيز ممكن والبيع ممكن على الازواج والصفقات المفتوحة لدينا
لا تغيير في اي وجهة او حتى تعديل حسب اخر تقرير من دبي
لا رفع لفائدة الخصم اليوم وحتى الان لم يكون ان تقرير واضح عن ما دار في الاجتماع
حتى الان اعتق ان يكون هناك رفع لفائدة الخصم خلال الايام المقبلة
اراكم جميعا خلال يوم غد مع افتتاح الاسواق الامريكية
تصبحوا على خير
بارك الله فيك اخى الكريم نور على مجهودك الرائع والمتميز
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matadorii
السلام عليكم لو سمحتم انا لسه مبتدا ومعلش معرفش الموضوع بيتكلم غلى ايه بالظبط لكن حاسس انو في خير كتير وعلم ايضاا انشتء الله يا ريت لو اي حد يقدر يفيدني ويفهمني الورشه بتتكلم عن ايه ومتشكر على اي حاال
وأن يكون دخولك من أسعار جيدة يعنى ما تبعش من تحت خالص وتقول السعر عكس كتير
وبنسبة بسيطة من رأس مالك
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
هما قررو فايده الخصم والا لسه
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
04:30AUD] إعلانات الوظائف m/m19.1%-1.8%
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
قررو فايده الخصم والا لسه
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كينج
قررو فايده الخصم والا لسه
السلام عليكم
على كلام الأخ نور الدين لم يقرروا بعد ولكن جزاه الله خيرا لأنه نبهنا على ارتفاع الدولار في الفترة الآسيوية والله سهران للآن الحمد الله اصطدت الباوند من 1.5305
الله يرزقنا ويرزقكم
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الأخبار غير مشجعة خلال الأسابيع الماضية فيما يبدو لدعم رفع الفائدة الأسترالية
نتوقع قوة إضافية للدولار إن شاء الله بعد تثبيت الفائدة الأسترالية..
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باش مهندس
الأخبار غير مشجعة خلال الأسابيع الماضية فيما يبدو لدعم رفع الفائدة الأسترالية
نتوقع قوة إضافية للدولار إن شاء الله بعد تثبيت الفائدة الأسترالية..
الله يسمع منك ان شاء الله تنخفض او تثبت ...........:hands::hands:
الخبر بعد ساعه ......
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
هو خبر الاسترالى بعد قد ايه بالظبط لو سمحتم يا شباب وكنت عايز اعرف الاحتمال الاكبر رفع الفايدة ولا تثبيتها ....... شكرا وبالتوفيق
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
خبر الأسترالي الساعة 4:30 جرينتش
أي بعد ساعة و35 دقيقة من الأن
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
خبر الأسترالي الساعة 4:30 جرينتش
أي بعد ساعة و35 دقيقة من الأن
شكرا يا ريس .. بس انت ظبطت اللى اسمه على ده النهاردة :015:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
يا جماعة
نتائج اجتماع مجلس الاحتياطي الفيدرالي الأمريكي
اليوم الساعة 6:00 مساءا بتوقيت جرينتش
1 مرفق
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
خبر الأسترالي الساعة 4:30 جرينتش
أي بعد ساعة و35 دقيقة من الأن
خبر الاسترالى اخى الساعه 4:30 بتوقيت جرينتش , اى 6:30 بتوقيت القاهره
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
خبر أخر على الأسترالي جاء أقل من السابق
مؤشر ANZ لأسعار السلع - شهري
السابق : 3.8 %
الحقيقي : 1.8 %