رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
يبدو انو رح نشوف الباوند عند مستويات 1.5300 او حتى 1.5350
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
زي ما كان متوقع ان الخبر هيكون ايجابي
الاخبار تفصيل من امبارح كلها للباوند
خلاص وضحت الرؤية للباوند
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
إعمل سيرش في جوجل هتلاقيه تاني أو تالت موقع
عيب يا عماد دا أنا مصري زيك يا باشا ولتاني مرة عيب
إكتب في جوجل wall street brokers
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اخى عماد انا بتعامل مع شركة ولله الحمد لا عمولة فى السحب ولا فى الايداع
بالاضافة الى ان الايداع بيتم فى خلال ساعة والسحب بيتم فى خلال 24 ساعة
مش عارف هل يمكن اقول عليها ولا يعتبر ممنوع هنا
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
ان شاء الله يصحح الباوند على الاقل 100 نقطة نزول ونغلق عقود التعزيز على ربح اكثر من كذا الله يستر على كثير من الحسابات الصغيره
1 مرفق
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
إعمل سيرش في جوجل هتلاقيه تاني أو تالت موقع
عيب يا عماد دا أنا مصري زيك يا باشا ولتاني مرة عيب
إكتب في جوجل wall street brokers
بص
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الباوند عم بلاقي صعوبة بالصعود
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
مش غريب ان الباوند بينزل مع ان قلت الخبر الايجابى ليه حيخليه يطير فوق كالعادة وقفلت العقود بخسارتها لان حسابى ميستحملش طلوعه اكتر من كده ياترى ده ليه النزول ده يمكن عشان انا قفلت عقودى
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gomana
مش غريب ان الباوند بينزل مع ان قلت الخبر الايجابى ليه حيخليه يطير فوق كالعادة وقفلت العقود بخسارتها لان حسابى ميستحملش طلوعه اكتر من كده ياترى ده ليه النزول ده يمكن عشان انا قفلت عقودى
معلش الامور ماشيه بالعكس اصل اللى بيحرك السوق باين عليه أحول
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gomana
مش غريب ان الباوند بينزل مع ان قلت الخبر الايجابى ليه حيخليه يطير فوق كالعادة وقفلت العقود بخسارتها لان حسابى ميستحملش طلوعه اكتر من كده ياترى ده ليه النزول ده يمكن عشان انا قفلت عقودى
أنا قولت مائة مرة
الباوند عنده مقاومة قوية جدا 1.5244
وفي قناة هابطة جديدة إتشكلت على اليومي
وبعدين متعرفيش الخير فين
في بعض التحليلات بتقول إنه ممكن يوصل 1.5300 \ 20
وبيقولوا بيع من هناك
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
قرار رفع فايدة الخصم لو طلع اليوم يريحنا شوية من القرف اللي احنا فيه ده
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كينج
معلش الامور ماشيه بالعكس اصل اللى بيحرك السوق باين عليه أحول
ههههههههههههههههههههههه ضحكتنى والله حاجة غريبة الحركات الى بالباوند واليورو واتمنى انه ينزل عشان الناس هنا الى بالورشة بايعين واليورو ايضا ينزل ربنا مايكتب خسارة على حد ابدا :hands:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
أنا قولت مائة مرة
الباوند عنده مقاومة قوية جدا 1.5244
وفي قناة هابطة جديدة إتشكلت على اليومي
وبعدين متعرفيش الخير فين
في بعض التحليلات بتقول إنه ممكن يوصل 1.5300 \ 20
وبيقولوا بيع من هناك
انا مش زعلانة لانه فى مجال دايما للتعويض وبالعكس انا حفرح لما ينزل عشان اخوانى الى هنا بالورشة وبايعينه كتير وانا حاليا سايبة اليورو واتمنى نشوف الاتنين بالهاوية انهارده
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
ما قولتليش يا عماد بتشك فيا ليه؟
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كينج
معلش الامور ماشيه بالعكس اصل اللى بيحرك السوق باين عليه أحول
هذا هو التفسير المنطقي لحركة الباوند:0016: