1 مرفق
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم
بالنسبة للباوند فهذا شارت يؤيد الهبوط مالم يحصل الكسر للترند
واقصى ارتفاع ممكن للباوند لملامسة الترند هو 1.5150
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
بيعت الباوند من 15085
وربنا يكرم
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اخ ابو يزيد لو تكرمت هل الحدث اللي يقصده الاخ نور هو رفع الخصم على الفائدة ؟ ولو كان هو هل سيكون خلال الاسبوع الحالي اكيد ان شاء الله ؟؟ وشكرا لك
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو منيف
ابو يزيد ولا عليك امر ياعصابة راسي
ممكن تسأل الاستاذ نور ممكن نعزز للباوند من هالاسعار
جزيت خيراً سلفاً يابن الاصول 0000
نور ===== الباوند لا ليس الآن اليوروممكن الاسعار جيده للبيع
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VEVA
اخ ابو يزيد لو تكرمت هل الحدث اللي يقصده الاخ نور هو رفع الخصم على الفائدة ؟ ولو كان هو هل سيكون خلال الاسبوع الحالي اكيد ان شاء الله ؟؟ وشكرا لك
نعم صحيح بس مايقدر بجزم خلال هاذ الاسبوع
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابويزيد
نعم صحيح بس مايقدر بجزم خلال هاذ الاسبوع
شكرا جزيلا وربنا يسترها علينا جميعا
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
:00015:
ربنا يطمنك علي زوجتك ياأبو اليزيد
زي ما انت بتطمنا دايما
ولكن كل ما الباوند يطلع أخاف محفظتي تصفر لأنها مدمرة من قبل كدة وكنت باحاول أرممها
لكن ثقتي بالله أولا وبأستاذ نور ثانيا
تجعلني أطمأن
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم مرة اخرى
شكرا حبيبي يوسف على ذكرك توقعي للتصحيح امس و شكرا اخي داني للتشجيع
ابو محمد حقيقي انا قلت ان النزول قادم بس و الله كنت اقصد طمئنة الناس و اللي اتكلمت فيه مع يوسف امبارح كان على الخاص علشان ما اشتتش الاخوة
عموما انا ما عنديش اي صفقات و كل الدعاء للاخوة بالهبوط السريع و تحقيق الارباح
عن نفسي سأقوم بالبيع من 1.3525 لليورو و سأبتعد عن الانجليزي ليه؟؟ محدش يسألني مجرد احساس
ابو يزيد حبيبي ان شاء ربنا يشفي اختنا ام يزيد و يقومها بالسلامة فنحن لم نجد منك الا كل احترام
و اخيرا اللهم ارزق اخواننا و حقق ما يتمنوه اليوم حتى نستريح جميعا
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طفلة فوركس
:00015:
ربنا يطمنك علي زوجتك ياأبو اليزيد
زي ما انت بتطمنا دايما
ولكن كل ما الباوند يطلع أخاف محفظتي تصفر لأنها مدمرة من قبل كدة وكنت باحاول أرممها
لكن ثقتي بالله أولا وبأستاذ نور ثانيا
تجعلني أطمأن
الله يجزاك خير بس خذ حضرك ابو منيف سئل هل اعزز بلجنيه وستاذ نور قال لسى يعنى ممكن يرتفع
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اشرف العايدي الان مباشر عال cnbc يتوقع استمرارية ارتفاع الدولار بقوة
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الفرق بين الهاي و اللو للدهب 5 دولار فقط!!!!!
هل هذا له معنى؟
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابويزيد
الله يجزاك خير بس خذ حضرك ابو منيف سئل هل اعزز بلجنيه وستاذ نور قال لسى يعنى ممكن يرتفع
انا حسابي ماكرو وباشتغل بحاجة بسيطة جدا
ومش بادخل غير في صفقة واحدة
ربنا يستر ويستحمل
شكرا لاهتمامك
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الف سلامة على زوجتك ابو يزيد وان شاء الله تقوم بالسلامة باسرع وقت
ياريت تعرف من استاذ نور هل الباوند صعوده اخره فين لانى حابة ابيعه من فوق فعاوزة اعرف اقصى صعود ليه ايه
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم
اخواني اليومين هذه هي اغلاق شهري وفيها يتم اتصحيح
فلا خوف ان شاء الله
تقبلو تحياتي
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
إن كان الباوند سيكسر هذه المنطقة للأعلى فلابد أن يعاود لختبار1.4930
ومنها يطلع ليكمل الكتف الثاني في حالة الطلوع على شارت الساعة فلاخووووف